Držitel 44 lvů z Cannes Lions a čtvrtý nejlepší kreativec na světě Andrey Tyukavkin prozrazuje pro aktuální vydání Marketing & Media, proč Heineken uvádí mobilní telefon.
Jako globální výkonný kreativní ředitel Le Pub z Publicis Groupe se Andrey Tyukavkin soustředí na inovativní projekty, které se rodí v jím vytvořeném studiu Le Garage. Teď ho rozšiřuje na další trhy Publicis Groupe včetně střední a východní Evropy. Ve studiu vznikl i nejnovější projekt Heinekenu – nudný telefon The Boring Phone.
„Pro Heineken to byla už šest dní po spuštění nejúspěšnější kampaň v historii, všechna KPI za tu dobu stihla naplnit, aniž by byl telefon dostupný. Jestli Heineken nastaví KPI pro příští projekty podle toho, tak nám Bůh pomáhej,“ říká mimo jiné Tyukavkin ve velkém rozhovoru pro MAM.
V něm také odhaluje tajemství dalších úspěšných kampaní, rychlou reakci na kritizovaný spot Apple a svoje plány pro to, jak chce v regionu CEE pomoci rozvíjet kreativitu. Celý rozhovor si v kompletním znění přečtěte zde.