Optimalizace s inteligentním cílením pomohla Purině oslovit novou relevantní cílovou skupinu.
Reklamní mediální platforma Teads a společnost Nestlé CZ/SK realizovaly v rámci své spolupráce kampaň pro zvýšení prodejů a maximalizaci dosahu produktů značky Purina pomocí A/B testování s využitím inovativních nástrojů Teads. Optimalizace prostřednictvím platformy Teads přinesla značkám krmiv pro domácí mazlíčky výrazný nárůst v zásahu unikátních uživatelů o 93 procent (zásah nových cílových skupin) a zvýšení CTR s využitím inovativního Smart cílení.
Během prvního A/B testu dosáhla kampaň stejně pozitivního výkonu v celkové míře prokliků (CTR) o 1,15 procenta (2,9 × benchmark Teads). Smart cílení přineslo nárůst v této kampani o 1,19 procenta CTR (3 × benchmark Teads).
„Kampaň Purina byla první aktivací pro Nestlé CZ/SK, ve které jsme provedli A/B test s inteligentním cílením. Díky Smart targetingu a Teads AI se nám podařilo vybudovat inkrementální dosah a oslovit novou relevantní cílovou skupinu se zájmem o krmiva pro domácí mazlíčky,“ vysvětluje Daniel Tvrz, obchodní ředitel pro Česko a Slovensko ve společnosti Teads.
V rámci reklamní kampaně byly použity formáty Single Image a Social Image. Teads prostřednictvím svého Teads Studia vytvořil až 80 variant kreativních formátů kombinací různých CTA, textů a vizuálů. Ty byly potom v kampani optimalizačním algoritmem Teads využity tak, aby bylo dosaženo nejlepšího CTR a CPC.
Reklamní platforma Teads odhalila široké možnosti využití Smart cílení a společně s Nestlé CZ/SK plánují tuto efektivní metodu rozšířit na další kategorie a značky z portfolia společnosti Nestlé. „Jsme přesvědčeni, že technologie Smart cílení může efektivně podpořit výsledky výkonově orientovaných kampaní,“ dodává Daniel Tvrz.