Reklama
Megaboard

Teads a Nestlé použily v kampani Smart cílení

Optimalizace s inteligentním cílením pomohla Purině oslovit novou relevantní cílovou skupinu.

Reklamní mediální platforma Teads a společnost Nestlé CZ/SK realizovaly v rámci své spolupráce kampaň pro zvýšení prodejů a maximalizaci dosahu produktů značky Purina pomocí A/B testování s využitím inovativních nástrojů Teads. Optimalizace prostřednictvím platformy Teads přinesla značkám krmiv pro domácí mazlíčky výrazný nárůst v zásahu unikátních uživatelů o 93 procent (zásah nových cílových skupin) a zvýšení CTR s využitím inovativního Smart cílení.

Během prvního A/B testu dosáhla kampaň stejně pozitivního výkonu v celkové míře prokliků (CTR) o 1,15 procenta (2,9 × benchmark Teads). Smart cílení přineslo nárůst v této kampani o 1,19 procenta CTR (3 × benchmark Teads).

„Kampaň Purina byla první aktivací pro Nestlé CZ/SK, ve které jsme provedli A/B test s inteligentním cílením. Díky Smart targetingu a Teads AI se nám podařilo vybudovat inkrementální dosah a oslovit novou relevantní cílovou skupinu se zájmem o krmiva pro domácí mazlíčky,“ vysvětluje Daniel Tvrz, obchodní ředitel pro Česko a Slovensko ve společnosti Teads.

V rámci reklamní kampaně byly použity formáty Single Image a Social Image. Teads prostřednictvím svého Teads Studia vytvořil až 80 variant kreativních formátů kombinací různých CTA, textů a vizuálů. Ty byly potom v kampani optimalizačním algoritmem Teads využity tak, aby bylo dosaženo nejlepšího CTR a CPC.

Reklamní platforma Teads odhalila široké možnosti využití Smart cílení a společně s Nestlé CZ/SK plánují tuto efektivní metodu rozšířit na další kategorie a značky z portfolia společnosti Nestlé. „Jsme přesvědčeni, že technologie Smart cílení může efektivně podpořit výsledky výkonově orientovaných kampaní,“ dodává Daniel Tvrz.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále