Teads a Nestlé použily v kampani Smart cílení

Optimalizace s inteligentním cílením pomohla Purině oslovit novou relevantní cílovou skupinu.

Reklamní mediální platforma Teads a společnost Nestlé CZ/SK realizovaly v rámci své spolupráce kampaň pro zvýšení prodejů a maximalizaci dosahu produktů značky Purina pomocí A/B testování s využitím inovativních nástrojů Teads. Optimalizace prostřednictvím platformy Teads přinesla značkám krmiv pro domácí mazlíčky výrazný nárůst v zásahu unikátních uživatelů o 93 procent (zásah nových cílových skupin) a zvýšení CTR s využitím inovativního Smart cílení.

Během prvního A/B testu dosáhla kampaň stejně pozitivního výkonu v celkové míře prokliků (CTR) o 1,15 procenta (2,9 × benchmark Teads). Smart cílení přineslo nárůst v této kampani o 1,19 procenta CTR (3 × benchmark Teads).

„Kampaň Purina byla první aktivací pro Nestlé CZ/SK, ve které jsme provedli A/B test s inteligentním cílením. Díky Smart targetingu a Teads AI se nám podařilo vybudovat inkrementální dosah a oslovit novou relevantní cílovou skupinu se zájmem o krmiva pro domácí mazlíčky,“ vysvětluje Daniel Tvrz, obchodní ředitel pro Česko a Slovensko ve společnosti Teads.

V rámci reklamní kampaně byly použity formáty Single Image a Social Image. Teads prostřednictvím svého Teads Studia vytvořil až 80 variant kreativních formátů kombinací různých CTA, textů a vizuálů. Ty byly potom v kampani optimalizačním algoritmem Teads využity tak, aby bylo dosaženo nejlepšího CTR a CPC.

Reklamní platforma Teads odhalila široké možnosti využití Smart cílení a společně s Nestlé CZ/SK plánují tuto efektivní metodu rozšířit na další kategorie a značky z portfolia společnosti Nestlé. „Jsme přesvědčeni, že technologie Smart cílení může efektivně podpořit výsledky výkonově orientovaných kampaní,“ dodává Daniel Tvrz.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Nová vizuální identia APRA
Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?

MAM Exkluzivně v časopise

Dimitrij Savvakos, Ogilvy Greece
Olympijská kolekce 2026
Vít Kolář s prezidentem Pavlem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
email_profi_1980x720
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
email_profi_1980x720