Od poloviny léta se na sociálních sítích Pražské energetiky objevuje obsah vytvořený agenturou WOO, který postupně odhaluje aktivity PRE v oblasti společenské odpovědnosti a dalších témat.
Digitální agentura World of Online zaujala svým návrhem ve výběrovém řízení na správu sociálních sítí jednoho z předních tuzemských dodavatelů elektrické energie PRE a krůček po krůčku proměňuje svůj koncept v realitu. WOO si od letošního srpna vzala pod svá křídla účty Skupiny PRE na Instagramu, Facebooku a LinkedInu, které začíná plnit vlastním obsahem, ale bude se starat také o „boosting“ a „community management“.
„Pražská energetika dělá maximum pro to, aby byla blíže svým zákazníkům. Víme, že naši zákazníci denně využívají sociální média, a pokud s nimi chceme být v kontaktu, musíme jim nabídnout kvalitní a zajímavý obsah. Věříme, že právě WOO nám pomůže tento cíl naplnit,“ komentuje novou spolupráci tiskový mluvčí PRE Karel Hanzelka.
Součástí vítězného konceptu WOO je kromě záměru přidat postům více dynamiky i natáčení videí se zaměstnanci a partnery PRE. Z nich se diváci dozví spoustu zajímavých informací ze zákulisí Pražské energetiky. Velkou zajímavostí budou také edukativní videa, která prozradí tipy na úspory energie. Už nyní na sociálních sítích PRE odhaluje příběhy sportovních klubů, kterým se od firmy dostává podpory.
„Spolupráce již aktivně probíhá. První týdny patří především tomu, abychom klienta co nejvíce navnímali, abychom navázali na marketing PRE a práci ostatních agentur. Věříme, že širší spolupráce je základem budoucího silného partnerství a PRE bude moct být se svými sociálními sítěmi spokojené,“ doplňuje Ján Makovič, „account director“ WOO.