AKA na zářijové schůzi prezidia přijala za nového člena pražskou agenturu Mevea. Rozšíří sekci digitálních agentur.
Tým fullservisové agentury Mevea, která na trhu působí od roku 2006, aktuálně tvoří 28 lidí. Agentura sídlí v Praze na Letné a specializuje se na budování a aktivace nových nebo stávajících značek, reklamní kampaně a softwarová řešení pro její klienty. Disponuje produkčním zázemím včetně dvou vlastních ateliérů a mimo jiné pro kontrolu výstupů používá umělou inteligenci.
„Náš vstup do AKA vnímám jako významný milník naší činnosti a potvrzení toho, že jsme dosáhli úrovně uznávané i velkými nadnárodními společnostmi. AKA pro mě představuje něco jako skupinovou terapii, už po první schůzce jsem si uvědomil, že čelíme podobným problémům a řešíme stejné otázky, bez ohledu na velikost firmy,“ uvedl při představení agentur v AKA její majitel Martin Matějíček, kterého na zasedání prezidia doplnil Miro Lukáč, ředitel agentury pro „art strategy“.
„Jsem přesvědčen, že nám členství v AKA může přinést mnoho cenného, ale zároveň můžeme i my přispět perspektivou menší agentury s bohatými zkušenostmi seniorních odborníků,“ doplnil plány Matějíček.
Řady AKA se průběžně rozšiřují o nové členy, což podle asociace ukazuje důležitost profesního spolku pro celý komunikační trh. Agentury mají o členství v AKA zájem zejména z důvodů networkingu, zajištění kontinuálního vzdělávání a předávání si zkušeností.