Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Procházková a Šemro z Engine Room založili vlastní studio Boldie

Vzniká nové kreativní studio zaměřené na komunikaci cílící na mladé lidi. Přitáhlo zajímavé a ceněné talenty.

Zuzana Procházková a Zdeněk Šemro, kteří spolu v roce 2022 v rámci WMC/Grey zakládali a posléze řídili agenturu Engine Room, mezi jejíž hlavní klienty patřily například Jägermeister, Birell, Bageterie Boulevard či Notino, uvedli na trh studio Boldie. Se znalostí nových generací, kterým se věnují posledních pět let, hodlají pro značky tvořit relevantní obsah, a tak jim zajistit efektivní komunikaci mířenou na cílové skupiny, jež jsou těžko zasáhnutelné tradičními metodami.

Foto: Kubo Krížo

„Kontext dnešní doby se vyvíjí rychleji než kdy dříve, a přestože marketingové, kreativní i strategické principy zůstávají, bez správného kontextu ztrácejí smysl. Nová generace pro Boldie znamená nejen novou tržní sílu, ale také mladé talenty a efektivní fungování, podpořené moderními technologiemi, které otevírají mnohé možnosti,“ říká ředitelka studia Zuzana Procházková.

Reklama
Abovalve

„Nestavíme značky ani komunikaci na domněnkách, jak tomu často bývá při práci s mladými generacemi. Tohle není astrologie,“ říká kreativní ředitel Zdeněk Šemro. „Dělat pouze populární kroky není dlouhodobě udržitelné. Naším cílem je pomáhat značkám získávat relevantnost a neztratit se ve stále rychleji se měnícím světě.“

Studio Boldie navázalo několik strategických partnerství a vytvořilo oddělení Friends, které propojuje současné talenty. Mezi nimi je například Jan Kočenda, který vedl marketing značky Vasky a Trezor, fotograf Kubo Krížo, jenž má hluboké vazby na popkulturu, a režisér David Stachura, který se specializuje na autentické reklamní výstupy.

Studio podle slov svých zakladatelů staví svou práci na lidech, datech a technologiích a jeho cílem je vytvářet značky, které budou dlouhodobě silné a neomezí se jen na krátkodobé trendy. Nyní se věnuje například zpřístupnění mladší generaci u Banh-mi-ba nebo AC Sparta Praha, strategicky a kreativně zastřešuje rebranding a rozvoj mediální platformy We Love Fun a rebranding skupiny Fidurock a značek jejího portfolia.

V průběhu příštího roku plánuje Boldie rozšířit své služby o produkci a technologické vývojářské studio.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)