Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Goodkin se zaměřuje na employer branding, nezisk a CSR, agenturu opouští Hlavín

Agentura Goodkin mění směr, propojuje employer branding, strategické CSR a marketing neziskovek. Z vedení odchází Jan Hlavín a pokračuje jako freelance stratég, kreativec a marketingový konzultant.

Podle Hany Fialové, CEO a co-founderky nové agenturní směřování vychází z vlastní zkušenosti z budování agentury a značek klientů: „Pozorovali jsme, že brandy, které své hodnoty nejen komunikují, ale skutečně podle nich ‚žijí‘, mají mnohem větší přitažlivost nejen pro zákazníky, ale také pro potenciální kandidáty o zaměstnání. A stávající zaměstnanci jsou v nich díky hodnotové orientaci spokojenější a celkově výkonnější. Chceme vytvářet ‚employer branding‘, který je pevně propojen s CSR aktivitami, aby firmy byly nejen viditelné jako zaměstnavatel, ale také zanechávaly pozitivní stopu ve společnosti. A lidé byli hrdí, že v nich pracují.“

Mladen Grebo, další zakladatel Goodkinu, zdůrazňuje, že nový směr agentury přináší nejen služby pro komerční sektor, ale také dále rozvíjí spolupráci s neziskovými organizacemi a nadacemi a pomáhá dostávat složitá témata do společnosti.

Reklama
ČEZ

„Věříme, že výrazný a dlouhodobě udržitelný branding je klíčem k finanční soběstačnosti neziskových organizací. Naším cílem je nejen vytvářet atraktivní značky a kampaně, ale také pomáhat těmto organizacím růst a generovat si své vlastní příjmy,“ doplňuje Grebo. 

„Věříme, že podobně zaměřená agentura u nás chybí. Jsme unikátní v propojení těchto oblastí, na kterých pracujeme systematicky a se strategickým přesahem. Pro nás oba je důležité nejen budovat byznys, ale i karmu toho, co děláme. Abychom jednou mohli říct svým dětem, že jsme udělali něco dobrého a mohli jim jít příkladem.“ uzavírá Hana Fialová.

Agentura prochází proměnou i ve svém vedení. Odchází stratég a kreativec Jan Hlavín. „Celé partě držím palce a mám radost z nového směru, s Goodkinem nadále zůstávám v externí spolupráci. Svoje směřování nicméně vidím i nadále v brandingu rychle akcelerujících businessů, B2B, technologických firem a startupů.“ uzavírá odcházející Hlavín.

Noví klienti a posílení týmu

V rámci nového zaměření agentura Goodkin získala nové významné klienty – Via Clarita, pro kterou buduje značku nově vznikající nadace manželů Janků, která se zaměří na problematiku předčasných porodů, a neziskovou organizaci Letní dům, jež poskytuje pomoc dětem a mladým lidem v obtížných životních situacích. Goodkin rozjíždí také spolupráci na „employer brandingu“ pro Easy Software. Za sebou pak má úspěšné spolupráce na náborové komunikaci firem jako jsou Applifting, IDC nebo Newps.cz. V neziskovém sektoru agentura spolupracovala s Integračním Centrem Praha, neziskovou organizací In Iustitia, Institutem Dokumentárního Filmu, Nadací Plné Vědomí či Krásou pomoci. Agentura také vstoupila do Asociace společenské odpovědnosti.

S ohledem na rostoucí počet projektů se agentura rozhodla rozšířit svůj tým o novou klíčovou posilu. Lucie Obluková, která přináší bohaté zkušenosti z řízení reklamních kampaní a kreativních projektů v agentuře Ogilvy. Obluková bude v Goodkinu zodpovědná za vedení jednotlivých zakázek a spolu se zakladateli i za rozvoj nového produktu. Na pozici „creative lead“ pak v agentuře už delší dobu působí zkušený „art director“ a kreativní ředitel Denis Dudek.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)