Léto v POS Media má do okurkové sezony daleko. Přední in-store agentura má za sebou řadu úspěšných letních kampaní. Charakteristické jsou pro ně jasné barvy, prázdninové motivy i tematické doplňky.
Léto má tradičně pověst období, kdy všichni zvolní tempo, to ale rozhodně neplatí pro marketingové kampaně, které realizuje in-store agentura POS Media. „Letní tematika je mezi klienty velmi oblíbená a máme za sebou celou řadu realizovaných projektů, na které jsme hrdí,“ říká Dana Běloušková, ředitelka POS Media.
Barvy, které evokují léto
Pro letní kampaně a jejich POS materiály je typické používání jasných barev, jako jsou například sytě žlutá, modrá, zelená nebo růžová. Ty evokují prázdniny, letní atmosféru, zábavu a pohodu. Tak tomu je například i v případě úspěšných Shop in Shopů pro značky Venus, Strongbow či Amundsen, které jsou vyvedeny v typicky letních barvách. V letním designu je ostatně i Shop in Shop, který agentura nedávno instalovala pro značku Cool. Ten kombinuje zářivě oranžovou s motivem šťavnatého ovoce, které je součástí jak samotného Shop in Shopu, tak i podlahové samolepky.
Ostatně podlahové grafiky jsou nedílným a důležitým prvkem Shop in Shopů. Nejenže dotváří jejich design, ale zároveň vedou zákazníky k vystavení. „V našich letních Shop in Shopech můžete vidět nejen podlahové grafiky s motivem ovoce, ale objevuje se i motiv pláže, vodní hladiny nebo třeba trávníku. To všechno jsou témata, která jsou pro letní období charakteristická a na která zákazníci velmi dobře reagují,“ vysvětluje Dana Běloušková.
Funkční dekorace
Výsledný efekt by ovšem nebyl dokonalý bez funkčních dekorací, které dotváří celkovou atmosféru. Nejvýraznějším prvkem Shop in Shopu Amundsen tak bezesporu byli psi husky, kteří byli navrženi umělou inteligencí, zrealizováni pomocí 3D tisku a následně ručně nabarveni. Agentura také nechala v truhlárně zhotovit dřevěné hranoly, které v kombinaci s provazy a záchrannými kruhy evokovaly přímořskou atmosféru.
U Shop in Shopu pro jedno z nejprodávanějších italských piv Peroni nemohla chybět legendární Vespa a Shop in Shop Venus byl zase doplněn o plážové lehátko a slunečník. V letní kampani pro klienta Hellmann’s agentura zkombinovala maketu food trucku s letním posezením, které odkazuje na grilovací sezonu.
„S našimi návrhy a posléze realizacemi si zkrátka vyhrajeme a ladíme je do posledních detailů. Záleží nám na tom, aby naše vystavení zaujalo zákazníky a vyčlenilo produkty našich klientů z masy ostatních,“ uzavírá Dana Běloušková.