Reklama
Megaboard

Komunikaci Penny na sociálních sítích nově obstará brněnská Business Factory

Marketingová agentura Business Factory oznámila novou spolupráci s Penny. Agentura bude spravovat komunikaci obchodního řetězce na sociálních sítích a zaměří se na oslovení nového publika a rozšíření povědomí o značce Penny na sítích. Zaměří se také na mladší publikum a představení nových produktů.

Business Factory představí Penny nejen jako moderního průkopníka v oblasti kvalitních potravin, ale také jako společnost aktivně přispívající ke zlepšování života společnosti. „Agentura Business Factory nás ve výběrovém řízení zaujala svým nadšením a přístupem. Věříme, že nám pomůže dále posouvat komunikaci na sociálních sítích včetně oslovení nových zákazníků,“ říká Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu Penny.

V rámci dvouleté spolupráce se Business Factory zaměří na kampaně na sociálních sítích, a to zejména na Facebooku a Instagramu. Ty budou klíčovým nástrojem pro:

  • přiblížení nového obrazu značky zákazníkům,
  • komunikaci kvality a společenské hodnoty značky,
  • oslovování zákazníků a budování pevnějších vztahů s nimi.

Zároveň svou komunikací chce Business Factory otevřít cestu k mladší generaci, představit zajímavý sortiment značky Penny, a také její dlouhodobé kampaně s celospolečenským dopadem. Ty zahrnují například edukaci na téma plýtvání potravinami, ochranu včel a propagaci zdravého životního stylu pod záštitou projektu Běhej Lesy. Kromě toho je Penny také generálním partnerem české fotbalové reprezentace. Tímto Penny navázalo na dlouholetou spolupráci s FAČR, kde podporuje tento sport na všech úrovních, od mládežnických fotbalových týmů až po týmy seniorské kategorie.

„Partnerství s obchodním řetězcem Penny pro nás přináší zcela novou příležitost,“ uvedl Jan Pátek, CEO Business Factory. „Tato spolupráce nám umožní využít naše know-how k tomu, abychom efektivně zviditelnili Penny na sociálních sítích a přiblížili jejich produkty a hodnoty širšímu publiku,“ dodal.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále