Marketingová agentura Business Factory oznámila novou spolupráci s Penny. Agentura bude spravovat komunikaci obchodního řetězce na sociálních sítích a zaměří se na oslovení nového publika a rozšíření povědomí o značce Penny na sítích. Zaměří se také na mladší publikum a představení nových produktů.
Business Factory představí Penny nejen jako moderního průkopníka v oblasti kvalitních potravin, ale také jako společnost aktivně přispívající ke zlepšování života společnosti. „Agentura Business Factory nás ve výběrovém řízení zaujala svým nadšením a přístupem. Věříme, že nám pomůže dále posouvat komunikaci na sociálních sítích včetně oslovení nových zákazníků,“ říká Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu Penny.
V rámci dvouleté spolupráce se Business Factory zaměří na kampaně na sociálních sítích, a to zejména na Facebooku a Instagramu. Ty budou klíčovým nástrojem pro:
- přiblížení nového obrazu značky zákazníkům,
- komunikaci kvality a společenské hodnoty značky,
- oslovování zákazníků a budování pevnějších vztahů s nimi.
Zároveň svou komunikací chce Business Factory otevřít cestu k mladší generaci, představit zajímavý sortiment značky Penny, a také její dlouhodobé kampaně s celospolečenským dopadem. Ty zahrnují například edukaci na téma plýtvání potravinami, ochranu včel a propagaci zdravého životního stylu pod záštitou projektu Běhej Lesy. Kromě toho je Penny také generálním partnerem české fotbalové reprezentace. Tímto Penny navázalo na dlouholetou spolupráci s FAČR, kde podporuje tento sport na všech úrovních, od mládežnických fotbalových týmů až po týmy seniorské kategorie.
„Partnerství s obchodním řetězcem Penny pro nás přináší zcela novou příležitost,“ uvedl Jan Pátek, CEO Business Factory. „Tato spolupráce nám umožní využít naše know-how k tomu, abychom efektivně zviditelnili Penny na sociálních sítích a přiblížili jejich produkty a hodnoty širšímu publiku,“ dodal.