Od 1. května se z agentury Comtech_Can stává Can Agency. Změna jména reflektuje větší integraci agentury se sesterskou mediální agenturou Can Media a mezinárodní sítí we_Can, mezi jejíž klienty patří například OTP Bank nebo platforma Kiwi.com.
„Změnou názvu chceme současným i budoucím klientům ukázat, že spolupráce s námi se neomezuje pouze na kreativní řešení kampaní, ale i jejich nasazení do mediálního prostoru a možnost dosahu na celý CEE region,“ komentuje změny spolumajitel Jan Rauschert.
„Původní Comtech prošel za více než třicet let spoustou změn, stejně jako naše společnost si užil svoje vítězství i pár náročných chvil, v jádru si ale vždycky udržel svoje původní gró – příslib klientům, že umíme doručit originální a funkční kampaň. Nyní tento příslib – (we) can – nese i název naší agentury,“ dodává Aleš Vrba, který firmu spoluřídí z její zlínské pobočky.
Can Agency během své existence stála u řady úspěšných kampaní, které si čeští spotřebitelé pamatují dodnes. U redesignu a první velké kampaně Kofoly po jejím porevolučním restartu, Svatomartinského vína pro Vinařský fond, Zlatého dědictví pro potravinářskou firmu Hamé, Holky na kole minerálních vod Poděbradka, dlouhodobé komunikace firmy Mercedes v České republice nebo kampaní pro Červený kříž a festival Jeden svět.
S novým názvem přichází i nová vizuální identita agentury od kreativního ředitele Manuela Prady. „Nový název Can je příslib, za kterým následuje tečka. Symbol, jenž zdůrazňuje naše odhodlání a zápal pomoct klientům dosáhnout svých cílů. Tečka v logu funguje i jako hravý element, se kterým hodláme v budoucnosti pracovat, ukazovat pomocí něj kreativní řešení a podporovat tak náš brand awareness,“ popisuje nový vizuál značky Prada.
„Ve chvíli, kdy pracujeme na rozsáhlých projektech s velkými mezinárodními klienty, jako je Amazon, nám nový název propojující síť we_Can s naší agenturou pomůže lépe komunikovat se všemi zúčastněnými stranami,“ vítá změnu názvu account directorka Hana Mádlová.
Právě mezinárodní síť we_Can, která působí primárně v regionu střední a východní Evropy, chystá v Praze na konci května vlastní konferenci zaměřenou na práci s umělou inteligencí.
„Posledních pár let bylo pro svět i marketing celkově dost náročných, všichni vidíme, že se blíží další radikální změny, a teď je jen na nás ukázat, že menší nezávislé agentury jako náš Can mají na trhu svoje místo,“ věští Rauschert budoucnost marketingového trhu.