Reklama
Megaboard

Filip Kukla v AKA. Asociace hlásí přírustek – 50. člena

Řady Asociace komunikačních agentur rozšiřuje komunikační agentura Sparkling & Still patřící Filipu Kuklovi.

„Vstup do AKA je pro nás potvrzením toho, že i když jsme malý tým, díky našim zkušenostem z velkých agentur nabízíme servis na vysoké úrovni. Vstupem do asociace přijímáme i závazek podílet se na rozvoji a kultivaci českého reklamního prostředí,“ uvedl Filip Kukla, CEO a kreativní ředitel agentury, jejíž sedmičlenný tým pracuje také pro menší klienty, u nichž se snaží podle svých slov napojit kreativu na reálné přemýšlení. „Naši klienti oceňují, že na kampaních vždy pracuje kreativec a mediální plánovač jako jeden tým. Společně pak nesou odpovědnost za výsledek kampaní. Ty jsou díky jejich spolupráci dosahují skvělých výsledků i s nižšími rozpočty,“ doplnil Kukla.

Agentura Sparkling & Still se snaží objevovat nové cesty, jak pracovat s médii, kulturou a značkami, s cílem získat skutečnou pozornost spotřebitelů. Vytváří komunikaci, která dává smysl nejen brandům, ale i jejich zákazníkům.

„AKA není jen pro velké a nadnárodní agentury, ale je otevřeným organismem, který sdružuje všechny typy agentur. Najdete u nás agentury specializované, velké i malé, agentury s konceptem 360. Právě tato rozmanitost dává našim členům sílu a schopnost udávat trendy. Vítám agenturu Sparkling & Still a těším se na spolupráci,“ dodala k rozšíření členské základny výkonná ředitelka AKA Kateřina Hrubešová.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále