Řady Asociace komunikačních agentur rozšiřuje komunikační agentura Sparkling & Still patřící Filipu Kuklovi.
„Vstup do AKA je pro nás potvrzením toho, že i když jsme malý tým, díky našim zkušenostem z velkých agentur nabízíme servis na vysoké úrovni. Vstupem do asociace přijímáme i závazek podílet se na rozvoji a kultivaci českého reklamního prostředí,“ uvedl Filip Kukla, CEO a kreativní ředitel agentury, jejíž sedmičlenný tým pracuje také pro menší klienty, u nichž se snaží podle svých slov napojit kreativu na reálné přemýšlení. „Naši klienti oceňují, že na kampaních vždy pracuje kreativec a mediální plánovač jako jeden tým. Společně pak nesou odpovědnost za výsledek kampaní. Ty jsou díky jejich spolupráci dosahují skvělých výsledků i s nižšími rozpočty,“ doplnil Kukla.
Agentura Sparkling & Still se snaží objevovat nové cesty, jak pracovat s médii, kulturou a značkami, s cílem získat skutečnou pozornost spotřebitelů. Vytváří komunikaci, která dává smysl nejen brandům, ale i jejich zákazníkům.
„AKA není jen pro velké a nadnárodní agentury, ale je otevřeným organismem, který sdružuje všechny typy agentur. Najdete u nás agentury specializované, velké i malé, agentury s konceptem 360. Právě tato rozmanitost dává našim členům sílu a schopnost udávat trendy. Vítám agenturu Sparkling & Still a těším se na spolupráci,“ dodala k rozšíření členské základny výkonná ředitelka AKA Kateřina Hrubešová.