Evolution otevírá s Hullabaloo středoevropskou divizi, do týmu nastupuje Ágnes Szabelkó

Platforma pro reklamu na mobilních zařízeních Evolution expanduje do střední a východní Evropy v partnerství s agenturou Hullabaloo.

Evolution začíná i ve střední a východní Evropě nabízet mediální prostor uvnitř mobilních her ve formě prémiových videí a také „immersive experiences“. Na klíčovou pozici ředitelky pro digitální média najala Ágnes Szabelkó (na úvodní fotografii), která v minulosti působila jako „client partner lead“ ve společnostech AdColony a Digital Turbine. S Ágnes jako členkou týmu má Evolution v úmyslu rozšířit nabídku celodisplejových a plně sledovatelných in-app videí pro celý region CEE.

„Naši klienti mají nyní možnost využít nesrovnatelné kombinace objemu a inovativnosti spolu s ‚viewability‘ a ‚attention‘ metrikami. Využitím našeho rozsáhlého ‚inventory‘ v mobilních hrách mohou snadno zasáhnout lokální i globální uživatele a efektivně oslovit demograficky přesně definované cílové skupiny,“ slibuje Szabelkó a dodává, že imprese zaměřené právě na sledovatelnost a pozornost dosahují skóre 95 procent.

Díky nástupu Szabelkó začíná tým Evolution přinášet plnohodnotnou nabídku služeb zahrnující strategii, management kampaní, výzkumy, ale i služby mezinárodně oceňovaného kreativního studia prostřednictvím Evolution Gaming Solutions.

Propojením s nezávislou reklamní agenturou Hullabaloo získává Evolution na trhu střední a východní Evropy více než 16 let zkušeností a míří ke kapitalizaci růstu na poli gamingového průmyslu v celém regionu CEE. Toto partnerství má díky potenciálu a omezenému zastoupení gamingového průmyslu v regionu za cíl využít příležitostí a zároveň napomoci dynamickému rozvoji oboru.

„Díky neustále se rozšiřujícímu komunikačnímu prostoru je spojení s Evolution výraznou příležitostí, jak se opět úspěšně posunout kupředu v tomto čím dál tím komplexnějším oboru,“ uvádí řídící partner Hullabaloo Martyn Cox s odkazem na rychlý vzestup gamingu, a dodává: „Těšíme se, že s týmem dedikovaným pro místní trh budeme strategicky, kreativně a konzistentně nacházet další přímé možnosti posilování značek a celého našeho oboru napříč Českem i regionem.“

Warrick Billingham, generální ředitel Evolution, k tomu doplňuje: „S globální platformou, která má zásah 2,5 miliardy měsíčně, nabízíme přístup k největšímu mediálnímu balíku ‚inventory‘ s více než 60 miliony uživatelů napříč střední a východní Evropou. Prudký růst gamingového průmyslu v celém regionu CEE dává mobilním inzerentům nové možnosti.“

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345