S agenturou Mark BBDO reviduje Linka bezpečí positioning značky a dlouhodobou komunikační strategii.
Linka bezpečí si vybrala agenturu Mark BBDO pro podporu v dalším rozvoji své komunikace. Partnerství je založeno na společném přesvědčení, že děti si zaslouží maximální pozornost již v oblasti prevence – a také když se dostanou do tíživé situace. Klíčovým prvkem spolupráce je skloubení odborných expertíz ze strany klienta i agentury. Zaměření Linky bezpečí totiž vyžaduje citlivý a opatrný přístup, který se bez stoprocentní důvěry a odborných znalostí neobejde. Agentura může pomoci Lince zvýšit povědomí o jejích službách tak, že podpora ze strany Linky se stane pro děti přirozenou volbou, pokud nemají ve svém okolí nikoho, kdo jim potřebnou podporu může poskytnout.
„Spolupráci s Linkou bezpečí začínáme kampaní na online bezpečí v prostředí sociálních sítí, jejímž cílem je poukázat na rizika spojená se sdílením obsahu osobního nebo intimního charakteru. Odvážná kampaň cílí na děti okolo 12 až 16 let, které jsou na sociálních sítích nejohroženější skupinou kvůli svému lehkovážnému přístupu k sdílení osobních informací. To má bohužel velmi často traumatizující následky,“ sděluje Martin Mareš, kreativní ředitel Mark BBDO.
„Současně s Mark BBDO revidujeme brand positioning a komunikační dlouhodobou strategii, která pomůže Lince bezpečí zaštítit všechny současné i plánované aktivity organizace tak, aby byly srozumitelné hlavně pro děti, které mají služeb Linky bezpečí umět využívat ve chvíli, kdy je to třeba. Jde ale také o práci s rodiči a všemi v okolí dětí, kteří mají na kvalitu života dětí největší vliv. Někdy se však i tito dospělí dostanou do situace, kdy potřebují i oni odbornou pomoc,“ komentuje Radek Dudáš, předseda představenstva Linky bezpečí, a dodává: „Chceme se zaměřit i na komunikaci se zaměstnanci a dárci, na nichž pomoc zásadně stojí. Osobně jsem moc rád, že je nyní BBDO součástí našeho realizačního týmu. Spolupráce již nějaký čas probíhá a u nás cítíme, že přesně to jsme nyní potřebovali – jejich profesionální a odborný přístup je to, co Lince pomůže být nyní i v budoucnu ještě lepším partnerem pro děti a pro všechny, kdo dětem pomáhají. Současně mám radost, že kromě profesionálního přístupu jsme našli parťáky, kterým to, co na Lince děláme, je osobně blízké, a věřím, že díky tomu bude naše spolupráce dlouhodobá.“
Soňa Petrášková, ředitelka Linky bezpečí, dodává: „Linka bezpečí chce být moderní a viditelná nejen pro svoje klienty, ale také pro partnery, zaměstnance a dárce. Vnímáme tedy tvorbu a naplňování komunikační strategie jako nezbytnou součást procesu rozvoje. Jsme rádi, že se nám podařilo získat tak zkušeného dodavatele, jakým je Mark BBDO.“
„Díky spolupráci s Linkou bezpečí můžeme uplatnit své znalosti a dovednosti tam, kde nám to lidsky dává smysl a je to nejvíce potřeba. Jsme vděčni za důvěru v naše odborné znalosti marketingu a věříme, že toto partnerství pomůže Lince v dalším rozvoji tak, aby dokázala pomáhat a nadále zlepšovat kvalitu života v Česku,“ dodává Zdeněk Mikeš, CEO Mark BBDO.