Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Agenturu eVisions kupuje fintech společnost FTMO

© FTMO

Na vyšší desítky milionů korun vyšla akvizice agentury eVisions společnost FTMO. Chtějí sobě i dalším firmám pomáhat s expanzí.

Nejrychleji rostoucí firma střední Evropy podle žebříčku Deloitte Technology Fast 50 CE, česká platforma pro tradery FTMO, kupuje marketingovou agenturu eVisions. Ta se už od roku 2013 zaměřuje na online marketing a mezi její klienty patří společnosti jako DODO, Heureka, Vodafone, Moneta nebo Teta Drogerie.

Transakce, jejíž hodnota se pohybovala v řádu vyšších desítek milionů korun, je dalším krokem FTMO na cestě v rozšiřování svých aktivit. „Rozšíření našich aktivit do marketingu jsme zamýšleli dlouho. Společnost eVisions nás zaujala jednak svým zaměřením na fintech a mezinárodním přesahem, ale také tím, že se pod její etablovanou značkou skrývá mladý dynamický tým s mindsetem podobným tomu našemu,“ říká Otakar Šuffner, CEO skupiny FTMO, a dodává: „Má obrovské zkušenosti z mezinárodního a fintech segmentu, ve kterém patříme k jednomu z největších hráčů a kde chceme naše aktivity dále posílit. Díky této synergii budeme moci navzájem sdílet zkušenosti a inspiraci, a společně tak pomáhat dalším firmám z fintech a dalších segmentů růst i na mezinárodní úrovni.“

Reklama
MMcite

Majitelé a zakladatelé eVisions Jaroslav Vidim a Lukáš Palkovič prodávají skupině FTMO stoprocentní podíl. Z agentury odcházejí, její vedení zůstává v rukou dlouholetých zaměstnanců firmy – Roman Teuschel pokračuje v roli CEO a Petr Hlaváč na pozici COO. Podle firem se jedná o ojedinělou transakci na marketingovém trhu, protože za akvizicí stojí fintech společnost s cílem koupenou firmu rozvíjet, a nikoliv mediální agentura.

„Věříme, že jsme našli toho ideálního partnera. FTMO je úspěšný mezinárodní hráč, kterému my můžeme ještě více pomoci s expanzí a marketingem, ale zároveň do našeho mezinárodního týmu přenést další cenné zkušenosti z velkých kampaní FTMO,“ uvádí Roman Teuschel, CEO eVisions, a dodává: „Zásadní pro mě a náš tým je, že se na směřování agentury nic zásadního nemění – jsme full-service digitální agentura, která klientům pomáhá překračovat hranice. Naopak, z celkové synergie s FTMO mohou těžit jak zaměstnanci, tak naši aktuální i budoucí klienti. Navíc se také budeme schopni rychleji etablovat na nových trzích.“

Podobně jako FTMO je eVisions společnost s mezinárodním přesahem, ale také s mezinárodním týmem. Ten tvoří experti se zkušenostmi z Německa, Polska, Maďarska, Rumunska, Itálie nebo také USA, a je mezi nimi také řada rodilých mluvčí. Služby v online marketingu poskytuje mimo jiné českým firmám, které plánují expanzi do regionů DACH a střední a východní Evropy a chtějí zvýšit své obchodní cíle. Agentura se zaměřuje primárně na výkonnostní marketing od PPC, přes SEO, UX a obsah, až po kreativní komunikaci na sociálních sítích.

Pro FTMO se v poslední době jedná už o druhou významnou akvizici. V říjnu skupina dokončila proces odkupu společnosti Quantlane od Wood & Company. Vedle toho FTMO vlastní několik nemovitostí a navazuje spolupráci s mladými technologickými firmami, dívá se tak také za hranice světa prop-tradingu. FTMO též nedávno v žebříčku Deloitte Technology Fast 50 získala potřetí v řadě ocenění nejrychleji rostoucí firmy, v Londýně cenu za nejlepší prop-trading firmu a také 17. místo v žebříčku 100 nejhodnotnějších firem Česká elita.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu