Tuzemské agentury se během letoška více ukázaly ve světě. I na domácí půdě se ale musely dost otáčet, ukazuje Ročenka MAM 2023.
Nadějně vypadal začátek letošního roku pro agenturní byznys, který se už vzpamatovával z covidových let a po roce od napadení Ruska Ukrajinou se rovněž naučil fungovat se stále probíhající válkou. Pak ale přišla další překvapení a nejistoty. „Ať se stane v daném roce cokoliv, změna je trvalá konstanta reklamní branže, na kterou agentura musí být připravena,“ říká ostatně výstižně Jan Faflík, CEO agentury DDB Prague, v Ročence MAM 2023, která na 60 stranách mapuje dění na českém trhu.
S čím vším se během letošního roku musely vyrovnávat tuzemské agentury, jak se jim dařilo na světových soutěžích, jakým způsobem na ně dopadá časté tendrování a jaké další výzvy řeší, si můžete v plném znění přečíst zde.