Do AKA vstoupily agentury Key Advantage a Socialshark

Key Advantage a Socialsharks chtějí díky členství v Asociaci komunikačních agentur přispívat ke zdravému fungování reklamního odvětví.

Další měsíc a další dvě agentury. Po zářijovém vstupu Business Factory a Ydeal rozšířily v říjnu řady Asociace komunikačních agentur (AKA) společnosti Key Advantage a Socialsharks. Zástupci obou nováčků se zúčastnili říjnové schůze prezidia AKA, kde představili své agentury a seznámili členy prezidia se svými plány a očekáváními.

Key Advantage je strategická mediální agentura, podle jejíhož CEO Zdeňka Ševčíka je její silnou stránkou motivující firemní kultura, kde každý dělá to, co ho baví a díky tomu tak odvádí tu nejlepší práci. „„Naše agentura se stala členem AKA, protože věříme v důležitost sdílení znalostí, zkušeností a inovací v rámci naší oblasti. Záleží nám na tom, aby zákazníci napříč trhem dostávali v marketingu to nejlepší a členství nám poskytuje příležitost vytvářet silné vztahy se stejně smýšlejícími profesionály, přispívat našimi poznatky a zkušenostmi a být společně s nimi v přední linii nejnovějších trendů a vývoje v marketingu a komunikaci,“ uvedl Ševčík.

Druhou novou členskou agenturou je Socialsharks, agentura zabývající se především digitálním marketingem a kreativními strategiemi pro globální značky napříč trhem. „Věříme tomu, že společně dokážeme efektivněji posouvat témata, kterým se momentálně v Socialsharks věnujeme, jako je například budoucnost AI automatizace či potřeba zvyšování erudovanosti marketingového trhu. A doufáme, že v AKA nalezneme vhodné partnery pro diskuzi a budeme schopni jednotně přispívat ke zdravému fungování reklamního odvětví,“ uvedla Nikol Stolle, CEO agentury Socialsharks.

Výkonná ředitelka AKA Kateřina Hrubešová pak ke vstupu nových členů dodala: „Jsem velmi ráda, že se Asociace komunikačních agentur stále rozrůstá. Obohacení o každého nového člena přispívá k různorodosti a barevnosti profesní asociace, zároveň v sobě zastupuje většinu kreativního průmyslu. Nikol a Zdeněk dokonale zapadli do naší asociace.“

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk