Key Advantage a Socialsharks chtějí díky členství v Asociaci komunikačních agentur přispívat ke zdravému fungování reklamního odvětví.
Další měsíc a další dvě agentury. Po zářijovém vstupu Business Factory a Ydeal rozšířily v říjnu řady Asociace komunikačních agentur (AKA) společnosti Key Advantage a Socialsharks. Zástupci obou nováčků se zúčastnili říjnové schůze prezidia AKA, kde představili své agentury a seznámili členy prezidia se svými plány a očekáváními.
Key Advantage je strategická mediální agentura, podle jejíhož CEO Zdeňka Ševčíka je její silnou stránkou motivující firemní kultura, kde každý dělá to, co ho baví a díky tomu tak odvádí tu nejlepší práci. „„Naše agentura se stala členem AKA, protože věříme v důležitost sdílení znalostí, zkušeností a inovací v rámci naší oblasti. Záleží nám na tom, aby zákazníci napříč trhem dostávali v marketingu to nejlepší a členství nám poskytuje příležitost vytvářet silné vztahy se stejně smýšlejícími profesionály, přispívat našimi poznatky a zkušenostmi a být společně s nimi v přední linii nejnovějších trendů a vývoje v marketingu a komunikaci,“ uvedl Ševčík.
Druhou novou členskou agenturou je Socialsharks, agentura zabývající se především digitálním marketingem a kreativními strategiemi pro globální značky napříč trhem. „Věříme tomu, že společně dokážeme efektivněji posouvat témata, kterým se momentálně v Socialsharks věnujeme, jako je například budoucnost AI automatizace či potřeba zvyšování erudovanosti marketingového trhu. A doufáme, že v AKA nalezneme vhodné partnery pro diskuzi a budeme schopni jednotně přispívat ke zdravému fungování reklamního odvětví,“ uvedla Nikol Stolle, CEO agentury Socialsharks.
Výkonná ředitelka AKA Kateřina Hrubešová pak ke vstupu nových členů dodala: „Jsem velmi ráda, že se Asociace komunikačních agentur stále rozrůstá. Obohacení o každého nového člena přispívá k různorodosti a barevnosti profesní asociace, zároveň v sobě zastupuje většinu kreativního průmyslu. Nikol a Zdeněk dokonale zapadli do naší asociace.“