Experimentální agenturní brand Katz83 Tomáše Jirsy se mění na „engagement network“, má nový web i vizuální identitu od Jana Václava.
Skupina katz83 investora a podnikatele Tomáše Jirsy se po dvou letech fungování mění z experimentálního brandu na „engagement network“ a chce se zaměřit na nový přístup ke komerční komunikaci.
„Když jsem před dvěma lety zakládal katz83 jako experimentální brand, měl jsem v plánu překročit tradičně nastavené hranice mezi obory. Po dvou letech podstupujeme konkrétní kroky, které vedou k tomu, co jsem vždy chtěl — vybudovat síť, ve které se stírá rozdíl mezi zaměstnancem, freelancerem, klientem nebo partnerem. Říkáme tomu zkrátka engagement network,“ říká Tomáš Jirsa.
Agentura se společně se svými dceřinými společnostmi chce dále soustředit na propojování profesionálů ze svých oborů s lidmi, kteří mohou jejich potenciál a přesah využít ke konkrétním projektům.
Katz83 také spouští nový web a představuje novou vizuální identitu, která se propíše na sociálních sítích nebo tiskových materiálech. Obojí vzniklo pod taktovkou art directora Jana Václava, který je členem „core“ týmu agentury.
„Doby, kdy agentury stavěly velké weby s podrobnými informacemi a detailními case studies, jsou pryč. Klient se potřebuje rychle zorientovat a většinou si chce poskládat obrázek o agentuře z různých zdrojů — něco zaslechne od lidí ve svojí bublině, něco si přečte v médiích, podívá se na Instagram nebo LinkedIn. Web tu mozaiku jenom doplňuje,“ uvádí Jan Václav o minimalistickém webu. Vedle motta mu dominuje tečkovaný vizuál, který brand používá například na svých tiskovinách a objevuje se i v kanceláři v pražských Vysočanech.