Jedna z největších agentur zaměřených na affiliate marketing ve střední a východní Evropě se začlení do platformy výkonnostního marketingu CJ komunikační skupiny.
Skupina Publicis Groupe oznámila akvizici české společnosti VIVnetworks, přední affiliate marketing agentury ve střední a východní Evropě s portfoliem více než 900 klientů z 27 zemí.
VIVnetworks se začlení do CJ, globální platformy výkonnostního marketingu komunikační skupiny Publicis Groupe.
Ve spolupráci s platformami Profitero a CitrusAd, které skupina Publicis Groupe taktéž v nedávné době koupila, stejně jako s jejím řešením pro identitu Epsilon, zvýší posílená kompetence v oblasti affiliate marketingu celkovou nabídku Publicis Groupe v oblasti obchodu. Pro poskytování personalizované nabídky, odměn a doporučení napříč celou nákupní cestou využívat své detailní informace o spotřebitelích a produktech.
„Vedle schopností CJ nabídnout našim inzerentním partnerům akční přehled o trendech, best-practices a znalostech o lokálních trzích po celém světě, získají naši inzerenti prostřednictvím expertních týmů CJ také lepší přístup k know-how Publicis Grupe v oblasti transformace obchodu – například v oblasti data science, produktů, vývoje, rozvoje publisherů a prevence podvodů,“ uvedl Vladan Hejnic, zakladatel a CEO VIVnetworks.
VIVnetworks se začlení do nabídky CJ pro kontinentální Evropu a bude fungovat pod vedením Tobiase Allgeyera (Senior Vice President EMEA) se sídlem v Mnichově. Zakladatelé VIVnetworks Vladan Hejnic (CEO) a Robert Studený (COO) se připojí k výkonnému managementu CJ pro střední a východní Evropu.
Spojené síly CJ a VIVnetworks budou také sloužit jako regionální hub Publicisu „Center of Excelence“ pro inzerenty, vydavatele a agentury, kterým bude poskytovat strategické poradenství prostřednictvím zvláštních týmů zaměřených na data science, produkty, vývoj, rozvoj publisherů a prevenci podvodů. Zároveň dojde k oficiálnímu spojení dvou společností, které vzájemně spolupracují již řadu let.
„VIVnetworks v tomto regionu nejen že rozvíjela své expertní služby, ale pomáhala zde také formovat celé affiliate odvětví. Nyní se pod jednotnou hlavičkou CJ společnosti VIVnetworks a CJ naplno propojí, aby našim klientům – inzerentům, vydavatelům a agenturám – pomohly vítězit v oblasti obchodu,“ řekl Mayuresh Kshetramade, šéf CJ.
Celosvětové výdaje na reklamu v rámci affiliate marketingu činí 14 miliard dolarů a dále rostou. Očekává se, že v roce 2024 dosáhnou 15,7 miliardy dolarů. Affiliate marketing se stále více stává důležitou součástí prodejního ekosystému, ve kterém dochází k prolínání technologií a partnerství s cílem vytvořit výhodné zapojení do nákupního procesu a podpořit ziskový růst.