Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Publicis Groupe kupuje českou agenturu VIVnetworks

Jedna z největších agentur zaměřených na affiliate marketing ve střední a východní Evropě se začlení do platformy výkonnostního marketingu CJ komunikační skupiny.

Skupina Publicis Groupe oznámila akvizici české společnosti VIVnetworks, přední affiliate marketing agentury ve střední a východní Evropě s portfoliem více než 900 klientů z 27 zemí.

VIVnetworks se začlení do CJ, globální platformy výkonnostního marketingu komunikační skupiny Publicis Groupe.

Reklama
Know

Ve spolupráci s platformami Profitero a CitrusAd, které skupina Publicis Groupe taktéž v nedávné době koupila, stejně jako s jejím řešením pro identitu Epsilon, zvýší posílená kompetence v oblasti affiliate marketingu celkovou nabídku Publicis Groupe v oblasti obchodu. Pro poskytování personalizované nabídky, odměn a doporučení napříč celou nákupní cestou využívat své detailní informace o spotřebitelích a produktech.

„Vedle schopností CJ nabídnout našim inzerentním partnerům akční přehled o trendech, best-practices a znalostech o lokálních trzích po celém světě, získají naši inzerenti prostřednictvím expertních týmů CJ také lepší přístup k know-how Publicis Grupe v oblasti transformace obchodu – například v oblasti data science, produktů, vývoje, rozvoje publisherů a prevence podvodů,“ uvedl Vladan Hejnic, zakladatel a CEO VIVnetworks.

VIVnetworks se začlení do nabídky CJ pro kontinentální Evropu a bude fungovat pod vedením Tobiase Allgeyera (Senior Vice President EMEA) se sídlem v Mnichově. Zakladatelé VIVnetworks Vladan Hejnic (CEO) a Robert Studený (COO) se připojí k výkonnému managementu CJ pro střední a východní Evropu.

Spojené síly CJ a VIVnetworks budou také sloužit jako regionální hub Publicisu „Center of Excelence“ pro inzerenty, vydavatele a agentury, kterým bude poskytovat strategické poradenství prostřednictvím zvláštních týmů zaměřených na data science, produkty, vývoj, rozvoj publisherů a prevenci podvodů. Zároveň dojde k oficiálnímu spojení dvou společností, které vzájemně spolupracují již řadu let.

„VIVnetworks v tomto regionu nejen že rozvíjela své expertní služby, ale pomáhala zde také formovat celé affiliate odvětví. Nyní se pod jednotnou hlavičkou CJ společnosti VIVnetworks a CJ naplno propojí, aby našim klientům – inzerentům, vydavatelům a agenturám – pomohly vítězit v oblasti obchodu,“ řekl Mayuresh Kshetramade, šéf CJ.

Celosvětové výdaje na reklamu v rámci affiliate marketingu činí 14 miliard dolarů a dále rostou. Očekává se, že v roce 2024 dosáhnou 15,7 miliardy dolarů. Affiliate marketing se stále více stává důležitou součástí prodejního ekosystému, ve kterém dochází k prolínání technologií a partnerství s cílem vytvořit výhodné zapojení do nákupního procesu a podpořit ziskový růst.

Picture of Jakub Křešnička

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. V Marketing & Media se věnuje převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.
Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)