Česká spořitelna v kampani od VML a OAK Prague představuje vzdělávací platformu Skoala

Hlavní role v nové kampani České spořitelny patří digitální vzdělávací platformě Skoala, kterou vyvinula Nadace České spořitelny a používá ji více než dva tisíce základních škol. Za kampaní stojí agentury VML a OAK Prague.

Skoala představuje jednu z nejmodernějších vzdělávacích platforem na českém trhu, která umožňuje učitelům
a žákům efektivní a interaktivní výuku finanční gramotnosti a potenciálně i dalších předmětů.

„Podpora vzdělávání je pro Českou spořitelnu klíčová, proto jsme se zavázali k tomu, že do roku 2025 zpřístupníme kvalitní finanční vzdělávání všem dětem v Česku. Jsme rádi, že jsme svému slibu dostáli a děláme výuku o financích zábavnější a interaktivnější,“ shrnuje Monika Hovorková, šéfka značky a komunikace České spořitelny.

V televizním spotu a navázaných vizuálech Spořitelna prezentuje školy jako kouzelná místa, kde ožívají nejen významné historické osobnosti, ale i zvířata a tropické rostliny, které dětem vykouzlí na tvářích úsměv. Cílem aktivit Skoala je udělat ze škol to nejúžasnější místo na světě.

Na kampani pracoval zavedený kreativní tým z VML pod vedením Tomáše Novotného a z OAK Prague pod taktovkou Terezy Svěrákové a Tomáše Dvořáka. Průvodcem kouzelnou školou je už tradičně Jenovéfa Boková.

„Víme, že vzdělávací aktivity a projekty České spořitelny a její Nadace, jako je Skoala, děti opravdu baví. Jsou důkazem, že škola může být zábavná a inspirativní, může děti učit i fascinovat. Proto v našem příběhu ukazujeme, v co společně věříme: že škola má být tím nejúžasnějším místem,“ říká ke kampani Tomáš Novotný z VML.

Spot produkovala pražská společnost Boogie a režie se ujal Novozélanďan Adam Gunser. Tereza Svěráková, kreativní ředitelka OAK Prague, ke kampani říká: „Pro mě je tento projekt dalším potvrzením toho, že Česká spořitelna bere téma silnější budoucnosti opravdu vážně a naplňuje ho užitečným obsahem. Nic nemá na budoucnost větší vliv než investice do mladé generace a jejího kvalitního vzdělávání, proto tuto kampaň vnímám především jako skvělý počin s dlouhodobým dopadem na společnost.“

Celá kampaň začíná 1. srpna a ve všech formátech poběží do konce října 2025. Televizní reklama a kinospot budou doplněny nejrůznějšími OOH formáty včetně těch atypických. Dále pak digitální kampaní, spoluprací s influencery, samostatnou projektovou landing page s vlastním vytvořeným kvízem, tiskovou inzercí a tradičně LCD plochami přímo v pobočkách.

Nadace České spořitelny stojí nejen za vývojem Skoaly; za dobu své existence podpořila více než sto organizací a projektů, které inovují český vzdělávací systém. „Skoala představuje digitální revoluci ve finančním vzdělávání. Je postavena tak, aby byla intuitivní a jednoduchá pro učitele, zároveň využívá zábavu a gamingové prvky, které ocení dnešní žáci,“ doplňuje Dana Brandenburg, předsedkyně správní rady Nadace České spořitelny. 

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-43

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-43

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Marketing ve sportu
Golden Drum
Balíkovna

MAM Exkluzivně v časopise

Česká filharmonie při natáčení kampaně v Japonsku
Držitelé ocenění Young Drummers 2025
Ansgar Zerfass Univerzita Lipsko
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka