Axe cílí na gamery a „refreshuje“ léto v kampani od Triad Prague

Kreativní agentura Triad Prague, která letos vyhrála tendr na komunikaci značky Axe z portfolia Unilever, přichází s první kampaní nové komunikační platformy „Refreshni se“.

Neúspěchem nic nekončí, vždy máte možnost se osvěžit, „respawnout„ a vrátit se zpět do hry, píše se v tiskové zprávě ke kampani, která byla spuštěna v České republice i na Slovensku.

Kampaň je inspirována retro estetikou pixelových videoher a hravě označuje neúspěchy za „dobrou“ věc – poučení (learning) – protože ať se stane cokoliv, stačí se osvěžit s Axe a zkusit to znovu – slovníkem gamerů: „respawnout se“.

Objeví se v onlinu a její součástí jsou různé statické a animované výstupy pro sociální sítě a digitál.

Nechybí ani animovaný video spot inspirovaný herními mechanikami, který vypráví jednoduchý příběh o tom, jak překonat všechny překážky na cestě za dívkou snů.

Nasazení a mediální podporu zastřešuje agentura Mindshare v Česku a na Slovensku GroupM Nexus.

„Hlavním cílem nové komunikační platformy Refreshni se je propojit značku Axe s gamingovou komunitou. Autenticky a bez kompromisů,“ doplňuje manažerka značky Adéla Holnová ze společnosti Unilever.

Vizitka kampaně
Klient: Unilever
Kreativní agentura: Triad Prague
Mediální agentura: Mindshare / GroupM Nexus
Account Director: Alexandra Multanova
Account Manager: Radim Hušek
Chief Creative Officer: Rado Jankovič
Executive Creative Director: Aleš Brichta
Creative Lead: Jaroslav Salon
Idea Maker: Miguel Molina
Art Director:
Iman Delic
Graphic Designer: Tereza Kopečná
Animator: Tomáš Honěk
Sound Design: Petr Kolev

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345