Kreativní agentura Triad Prague, která letos vyhrála tendr na komunikaci značky Axe z portfolia Unilever, přichází s první kampaní nové komunikační platformy „Refreshni se“.
Neúspěchem nic nekončí, vždy máte možnost se osvěžit, „respawnout„ a vrátit se zpět do hry, píše se v tiskové zprávě ke kampani, která byla spuštěna v České republice i na Slovensku.
Kampaň je inspirována retro estetikou pixelových videoher a hravě označuje neúspěchy za „dobrou“ věc – poučení (learning) – protože ať se stane cokoliv, stačí se osvěžit s Axe a zkusit to znovu – slovníkem gamerů: „respawnout se“.
Objeví se v onlinu a její součástí jsou různé statické a animované výstupy pro sociální sítě a digitál.






Nechybí ani animovaný video spot inspirovaný herními mechanikami, který vypráví jednoduchý příběh o tom, jak překonat všechny překážky na cestě za dívkou snů.
Nasazení a mediální podporu zastřešuje agentura Mindshare v Česku a na Slovensku GroupM Nexus.
„Hlavním cílem nové komunikační platformy Refreshni se je propojit značku Axe s gamingovou komunitou. Autenticky a bez kompromisů,“ doplňuje manažerka značky Adéla Holnová ze společnosti Unilever.
Vizitka kampaně
Klient: Unilever
Kreativní agentura: Triad Prague
Mediální agentura: Mindshare / GroupM Nexus
Account Director: Alexandra Multanova
Account Manager: Radim Hušek
Chief Creative Officer: Rado Jankovič
Executive Creative Director: Aleš Brichta
Creative Lead: Jaroslav Salon
Idea Maker: Miguel Molina
Art Director: Iman Delic
Graphic Designer: Tereza Kopečná
Animator: Tomáš Honěk
Sound Design: Petr Kolev