Táňa Pauhofová hraje hlavní roli v lokální verzi letní kampaně Zalando

Zalando spouští lokální verzi letní kampaně se slovenskou herečkou Táňou Pauhofovou. Kampaň navržená speciálně pro český a slovenský trh reflektuje porozumění místní kultuře, zvykům i humoru.

Kampaň se volně inspiruje typickým českým (a slovenským) letním víkendem a útěkem z města na venkovskou chalupu, v jednoduchosti a v nalezení radosti v zdánlivě malých životních okamžicích. Jde o okouzlující a ironické ztvárnění známých letních scenérií, obohacené o svěží a moderní módní looky dostupné na Zalandu.

V této nové lokální kampani se Zalando spojilo s velmi známou herečkou v obou zemích, Táňou Pauhofovou, která je uznávaná nejen pro své herecké umění, ale i pro svůj vztah k módě, sebevědomí a nenucený styl.

„Mám velkou radost, že jsem se mohla poprvé stát součástí kampaně Zalando. Léto miluji – jeho lehkost, barvy i chvíle strávené s rodinou a přáteli v přírodě. Téma kampaně mi tak bylo velmi blízké a věřím, že se tu letní radost a bezstarostnost podařilo ukázat i na vizuálech, které jsme společně vytvořili,“ říká Táňa Pauhofová.

© Zalando

Od chaotického příjezdu na chalupu se sbalenými kufry v ruce, přes přípravu jídla v nepředvídatelném počasí až po vodní aktivity a zakončení dne pohodovou hrou karet – každý okamžik je zachycen prostřednictvím kulturně relevantních vizuálů, se kterými se můžete ztotožnit.

Osm unikátních kampaňových fotografií oživuje tyto scény v kombinaci s vtipnými a dojemnými titulky, jako například: „Co si vezmu na sebe na plavbu po Jihočeském moři?“ – hravým odkazem na český smysl pro humor a místní geografii.

Kampaň představuje širokou nabídku stylů dostupných na Zalando přizpůsobených každodenním příležitostem, se zvláštním zaměřením na publikum nad 35 let, které si cení pohodlí, nadčasové elegance a autentických zážitků. Výsledkem je kampaň, která působí reálně, inspirativně a výrazně lokálně. Zalando zve zákazníky k objevení podstaty léta – prostřednictvím módy, která odpovídá danému okamžiku i náladě.

Vizitka kampaně
Klient: Zalando
Strategie a kreativní koncept: 180heartbeats a Jung von Matt
Produkce: ByPass
Mediamix: OOH (DOOH), print, display, kanály Zalando
Nasazení: od června 2025

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia