Značka Hellmann’s jako oficiální partner fotbalového turnaje UEFA Women’s Euro 2025 už druhý rok po sobě rozjíždí letní grilovací kampaň.
Po loňské „Zaskóruj u grilu“ přichází Hellmann’s s pokračováním – „Buď mistr grilu!“ V režii je opět akční česko-slovenská agentura Kreativ Gang a hlavními hvězdami zůstávají bývalí profesionální fotbalisté – Martin Škrtel a Petr Čech.
Dvě fotbalové hvězdy u grilu
Agentura Kreativ Gang lokalizovala globální kampaň Hellmann’s „Game Changer“ a připravila lokální assety pro slovenské a české publikum. Lokální adaptace zahrnovala kreativní výstupy pro online, OOH a retail a stála také za kompletní produkcí klíčových vizuálů, přičemž focení Martina Škrtela zaštítil kreativec a fotograf Peter Kubalák.


„Naším cílem bylo proměnit globální koncept na něco, co bude fungovat lokálně – kulturně i emocionálně. Rozhodli jsme se vyhnout globálnímu spojení ‚Game Changer‘, které, máme pocit, je už dnes v marketingu nadužívané a ztratilo svou původní sílu. Místo toho jsme zvolili jednoduchý, chytlavý claim ‚Buď mistr grilu‘, který sedí i k našim dvěma hlavním tvářím: Martina Škrtela a Petra Čecha známe jako mistry na hřišti a teď jsou díky Hellmann’s omáčkám mistry i u grilu,“ komentuje Dominik Matušinský, CEO české pobočky Kreativ Gangu.
Vedle kampaně „Buď mistr grilu“ probíhá také spotřebitelská soutěž, ve které mohou zákazníci Hellmann’s hrát o lístky na UEFA Women’s Euro 2025. Stačí si koupit vybrané produkty Hellmann’s a zaregistrovat se na webu.