Zonky od 1. května startuje novou kampaň v rámci svého dlouhodobého konceptu Mezi zvířaty. Zkouší v ní novou taktiku, od které si slibuje posílení zapamatování hlavního sdělení a zároveň efektivní oslovení cílové skupiny.
Kampaň staví na produktové nabídce Zonky – půjčce s úrokem od 3,99 procenta ročně, a pracuje opět s animovaným světem zvířat – nově s perličkami, které čelí nečekanému přírůstku do rodiny a potřebují výhodnou půjčku.
„Dlouhodobě chceme budovat povědomí o tom, že na Zonky si lidé půjčí nejvýhodněji. Zamýšleli jsme se nad tím, jak dál pokračovat v komunikaci klíčového sdělení, ale současně připomenout i další výhody naší půjčky, jako jsou možnost zařídit si půjčku jednoduše online, výhodně si převést stávající půjčku nebo možnost půjčit si až 1,5 milionu korun. To vše při zachování původního mediálního rozpočtu. Rozhodli jsme se jít cestou spotů s tag ony, od kterých si slibujeme efektivní zásah cílové skupiny a zároveň posílení zapamatování klíčového sdělení,“ říká Jitka Extelová, brand manažerka Zonky.
Kampaň využívá kombinaci dvacetisekundových a desetisekundových televizních spotů, ve kterých zůstává stejné hlavní sdělení, v delších spotech se formou tag onů přidávají informace o dalších výhodách půjčky. Do online prostředí (Meta, YouTube) jde Zonky s upraveným desetisekundovým spotem, třemi šestivteřinovými bumpery využívající témata z tag onů a statickými vizuály v několika variantách.
Vizitka kampaně
Klient: Zonky
Kreativní agentura: Boomerang Communication
Statické vizuály a texty pro online: interní tým Zonky
Nasazení: od 1. května 2025
Mediamix: TV, online