Zonky pokračují v animované kampani Mezi zvířaty: v hlavní roli perličky

Zonky od 1. května startuje novou kampaň v rámci svého dlouhodobého konceptu Mezi zvířaty. Zkouší v ní novou taktiku, od které si slibuje posílení zapamatování hlavního sdělení a zároveň efektivní oslovení cílové skupiny.

Kampaň staví na produktové nabídce Zonky – půjčce s úrokem od 3,99 procenta ročně, a pracuje opět s animovaným světem zvířat – nově s perličkami, které čelí nečekanému přírůstku do rodiny a potřebují výhodnou půjčku.

„Dlouhodobě chceme budovat povědomí o tom, že na Zonky si lidé půjčí nejvýhodněji. Zamýšleli jsme se nad tím, jak dál pokračovat v komunikaci klíčového sdělení, ale současně připomenout i další výhody naší půjčky, jako jsou možnost zařídit si půjčku jednoduše online, výhodně si převést stávající půjčku nebo možnost půjčit si až 1,5 milionu korun. To vše při zachování původního mediálního rozpočtu. Rozhodli jsme se jít cestou spotů s tag ony, od kterých si slibujeme efektivní zásah cílové skupiny a zároveň posílení zapamatování klíčového sdělení,“ říká Jitka Extelová, brand manažerka Zonky.

Kampaň využívá kombinaci dvacetisekundových a desetisekundových televizních spotů, ve kterých zůstává stejné hlavní sdělení, v delších spotech se formou tag onů přidávají informace o dalších výhodách půjčky. Do online prostředí (Meta, YouTube) jde Zonky s upraveným desetisekundovým spotem, třemi šestivteřinovými bumpery využívající témata z tag onů a statickými vizuály v několika variantách.

Vizitka kampaně
Klient: Zonky
Kreativní agentura: Boomerang Communication
Statické vizuály a texty pro online: interní tým Zonky
Nasazení: od 1. května 2025
Mediamix: TV, online

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-21

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-21

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Odpovědnost
Beats for Love
úkolníček

MAM Exkluzivně v časopise

Hana Tran Phuong Tra
Tomáš Janča
GenZ a Golden Years
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Madlove ADC
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Madlove ADC