Becherovka překvapivě vstupuje do kategorie vodek s kvalitním produktem za dostupnou cenu. Reklamní kampaň, na kterou už tolik nezbylo, vznikla ve spolupráci s YYY agency a vtipně si utahuje z klišé typických pro tento segment.
Becherovka nečekaně ohlásila svůj vstup do kategorie vodek. Produkt je vyladěný do posledního detailu tak, aby byl co nejkvalitnější a přitom za dobrou cenu. Díky mnohonásobné destilaci má Becherovka Vodka jemnou chuť, která v této cenové hladině není samozřejmostí. Unikátní je také láhev se speciální zátkou, kterou se může pyšnit jako jediná v kategorii.
Okolo vysoké kvality a nízké ceny se točí i kreativní koncept, při jehož vývoji se Becherovka znovu spojila s YYY agency, a navázala tak na úspěšnou tříletou spolupráci.
„Chtěli jsme, aby kampaň na Becherovka Vodku byla jiná. Tím, co říká, i tím, jak vypadá. Tak trochu se v ní navážíme do klišé, kterých je tato kategorie plná. V exekuci jsme se především snažili o to, aby celá kampaň působila levně, ale ne lacině. A také o to, aby v ní byl humor,“ říká o konceptu kreativní ředitel YYY agency Miloš Kočí.
Kampaň poběží v České republice a na Slovensku. Jejím hlavním kanálem bude televize, kde nové reklamy diváci mohou vidět od 7. dubna. Všechny televizní spoty jsou natočeny v nezařízeném studiu s minimem rekvizit. Ze stejné estetiky vycházejí i vizuály kampaně, které budou k vidění v různých formátech v online i v outdooru. Výrobu kampaně si pod svá křídla vzala produkce Bumerang Film, spoty režíroval Jarek Plouhar.
Kredity kampaně
Kreativní ředitel: Miloš Kočí
Ideamaker: Michaela Žemlová
Head of Art: Lucie Štorková
Account Director: Michaela Rodovská
Account Manager: Matěj Schamberger
Hlavní konzultant: Josef Havelka
Stratég: Tomáš Charouz
Produkce: Bumerang Film
Režisér: Jarek Plouhar
Herec: Adam Ernest