S pomocí agentury Droga5 se Cif Miracle Clean stal sponzorem těch, co si říkají o cenzuru. Zábavně rozšiřuje povědomí o značce k mladým lidem a tvůrcům obsahu pomáhá udržet monetizaci.
Zatímco jiné značky z obav o brand safety dávají ruce pryč od moderátorů, co nejdou pro sprosté slovo daleko, Cif se rozhodl jít jim naproti. Kdo jiný než značka prostředku, který „hravě vyčistí přes sto různých povrchů“, by se toho měl ujmout?
Ve spolupráci s agenturou Droga5 brand ze skupiny Unilever rozjel v Brazílii kampaň za čistou mluvu a stal se „sponzorem nadávek“ v podcastech, živých vysíláních a dalších online pořadech. Místo rozmazání úst a „vypípání“ prohřešku uvidí sledující v daný moment logo značky a tón „cif“ známý z reklam.
Aktivace zapojila také někdejšího profesionálního fotbalistu, jemuž se přezdívá Craque Neto, který je svou drsnou mluvou proslulý. Cif ji „vyčistil“ během živého streamu jeho sportovního pořadu Os Donos da Bola na YouTube.
Vedle vynalézavého zviditelnění vlastního brandu pomáhá Cif tvůrcům videoobsahu vyhnout se postihům při monetizaci či omezování dosahů ze strany sociálních sítí, z nichž leckteré videa postihují třeba i jen podle počtu nevhodných slov.
Inovativní sponzornig značky odstartoval v podcastu „Broxada Sinistra“, který díky odvážnému humoru a rozmanitým hostům sledují dva miliony lidí měsíčně. Zapojuje se do dalších, jako jsou v Brazílii populární CheveTalks, Missão PodDelas, Achismos, Inteligência LTDA a Me Conte uma Fofoca.
Brandu ze skupiny Unilever může aktivace pomoci oslovit mladé spotřebitele. Jen YouTube aktuálně oslovuje miliardu diváků podcastů měsíčně, přičemž 84 procent posluchačů generace Z platformu používá pro objevování nových pořadů.
„Tato kampaň je zábavný a nečekaný způsob, jak ukázat efektivitu Cifu i s ‚náročnou špínou‘. Využíváme také rostoucího vlivu podcastů v Brazílii jako klíčového mediálního kanálu pro zvýšení našeho zásahu,“ uvedla mimo jiné Mariana Gonçalo, marketingová ředitelka ze skupiny Unilever.
Vizitka kampaně
Klient: Cif – Unilever Brazil
Agentura: Droga5 São Paulo, Punch
Kreativní tým: Nayara Lima, Pedro Miranda, Lucas Abreu
Obsahový tým: Kelly Neres, Thais Borges, Vinicius Chiconato, Luisa Siqueira, Luiza Vidal, Daniel Beoni, Murilo Carvalho
Account tým: Daniel Mason, Otavio Santos, Mayara Medeiros, Alex Amorim
Produkční tým: Larissa Kubo, Lucas Cardoso, Tatiane Donatangelo, Nathália Ribas, Jéssica Rosa, Glória Gomes
Strategický tým: Gabriela Rodrigues, Ana Cortat, Mariana Cordeiro, Joaquim Trajano, Luciana David
Media: Initiative Agency
Zvuk: Punch