Spokojeně spící klienti hrají hlavní roli v kampani Ogilvy

Vlastní image kampaň spustila agentura Ogilvy u příležitosti Světového dne spánku. Hlavní roli v ní hraji klienti agentury, Alice Divišová z Heinekenu a Maximiliano Bellassai z T-Mobilu.

Ogilvy připravila vlastní image kampaň u příležitosti Světového dne spánku, který připadá na pátek 14. března. Tváří kampaně se stali přímo klienti agentury. Ti se na klíčových vizuálech oddávají bezstarostnému spánku, který si mohou dopřát i díky tomu, že se při řešení marketingových a byznysových výzev mohou opřít o silného partnera.

„V Ogilvy vždy přemýšlíme o tom, co našim klientům nedá spát. Tato kampaň vnáší hravost do standardní B2B komunikace a jejím cílem je navázat kontakt s potenciálními klienty, kteří čelí náročným výzvám a zažívají kvůli tomu bezesné noci. Jsme tu proto, abychom jim pomohli najít řešení a dosáhnout jejich cílů,“ říká Mike Martin, šéf kreativy v Ogilvy.

Základ kampaně tvoří dva klíčové fotovizuály od Mira Minarovyche, kterým propůjčili svou tvář skuteční klienti Ogilvy: Maximiliano Bellassai, chief commercial officer z T-Mobilu, a Alice Divišová, group brand manažerka z Heinekenu, spolupracující s PR týmem agentury.

„Ideální spolupráce s agenturou je pro mě hlavně o komunikaci a vzájemné důvěře. Nemůže být vždy všechno zalité sluncem, ale právě díky těmto dvěma ingrediencím je možné různé komplikace a překážky po cestě řešit zavčasu. Přidanou hodnotou je pro mě pak především upřímnost a dochvilnost. Také trocha smyslu pro humor nikdy nezaškodí,“ říká Divišová.

Bellassai pak za sebe říká: „Od agentury očekávám, že bude fungovat pro klienta jako silný a spolehlivý partner, ne jen jako dodavatel. To znamená, že se zapojí do strategického přemýšlení o značce a jejích hodnotách, bude přinášet neotřelé nápady, nebude se bát přemýšlení mimo běžné škatulky a dokáže vyprávět příběhy o značce inovativním způsobem.“

Klíčové vizuály se objeví v tištěné verzi oborového týdeníku Marketing & Media 10. března, doplní je video formáty v prostředí sociálních sítí, především na LinkedInu, kde budou cílit na vedoucí pozice v marketingu a komunikaci na stranách zadavatelů v duchu myšlenky kampaně hlavně v noci – tedy v době, kdy se standardně spí.

Vizitka kampaně
Klient a agentura:
Ogilvy
Kreativní koncept:
Mike Martin
Copywriting:
Richard Kolbe
Art:
Martina Podoláčková
Social media planning:
Lukas Michael
Social ideamaking:
Kateřina Bažantová
Produkce:
Bubenská Production, Martin Repka, Tomáš Tomášek
Fotograf:
Miro Minarovych
Formáty:
Tisk, sociální sítě

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-10_2025

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-10_2025

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Marek Dvořák
Vojtěch Prokeš a Lumír Kajnar
David Pastrňák
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard