Na Primě vzniká interní kreativní divize, povede ji CMO Aleš Pýcha

Skupina Prima od dubna vytváří vlastní interní kreativní tým náhradou za dřívější dlouhodobou spolupráci s audiovizuálním studiem Department. Cílem je zefektivnit komunikaci a propagaci více než padesáti televizních, rozhlasových, online a obchodních značek.

Nová kreativní divize posílí tým marketingu a PR, který již dvanáct let úspěšně vede ostřílený marketér Aleš Pýcha.

„Rád bych poděkoval Michalu Pacinovi a celému kreativnímu studiu Department za dlouholetou a úspěšnou spolupráci se skupinou Prima. Rozhodli jsme se po vzoru zahraničních mediálních domů vytvořit kreativní divizi interně, v marketingovém týmu,“ říká Marek Singer, generální ředitel skupiny Prima.

„Tato změna přinese nejen finanční a časové úspory, ale odráží také transformaci původně televizní skupiny Prima v komplexní mediální dům. Naší dlouhodobou strategií je total video, tvorba cíleného video obsahu, který distribuujeme na širokou škálu platforem k rozmanitým cílovým skupinám, díky internímu kreativnímu týmu posílíme audiovizuální obsah,“ dodává.

Skupina Prima bude v nové kreativní divizi vedle jiného nově přímo spolupracovat také s některými zkušenými profesionály z Departmentu, kteří stojí za celkovou vizuální identitou pořadů a kanálů skupiny Prima, tvorbou kreativních kampaní, výrobou selfových spotů a natáčením IDs.

V čele kreativní divize týmu marketingu a PR bude Aleš Pýcha. Za kreativní řešení bude zodpovědný Pavel Brázda, jenž v Departmentu působil jako seniorní idea maker a copywriter. Grafiku, motion design a postprodukci bude mít pod palcem Jaroslav Drtina, dříve vedoucí art direktorů a motion designerů. Provozní chod kreativního týmu bude mít na starosti Jaroslav Štefek, který přichází z televize Nova.

Nová divize se vedle stávající agendy zaměří také na tvorbu integrovaných kampaní, včetně krátkých videí pro online a sociální média.

„Reagujeme na rostoucí počet značek v rámci skupiny Prima a na vyšší nároky spjaté s komunikací na sociálních sítích,“ uvádí Aleš Pýcha, marketingový ředitel skupiny Prima.

„Spojení kreativního a komunikačního týmu nám umožní flexibilní plánování kampaní, ale především efektivnější produkci, kterou budeme podporovat i postupným zapojováním umělé inteligence. Přestože je integrace takto rozsáhlého kreativního týmu náročnou výzvou, jsem přesvědčen, že výsledkem bude zásadní posun naší komunikace a prezentace,“ dodává.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist