Kameru, hodinky nebo i psí obojek připojí na data z vylepšených tarifů O2

© O2

Nová reklamní kampaň operátora O2 od Free Andy Agency ukazuje novou funkci O2 Connect pro vylepšené tarify Neo.

Čtyři měsíce budou lidé vídat sérii reklamních spotů a vizuálů z kampaně, kterou připravilo O2 ve spolupráci s agenturou Free Andy Agency. Ukazuje zákazníkům, že mobilní tarify díky nové funkci O2 Connect připojit třeba chytré hodinky, kameru, tablet nebo třeba psí obojek.

„To, jak využíváme technologie, se mění. Už to není jen mobil, ale i různá chytrá zařízení, která chceme mít online v podstatě kdykoli. A právě možnost připojit si na data z tarifu další zařízení jako chytré hodinky nebo tablet si naši zákazníci přáli nejvíc,“ říká David Daneš, ředitel marketingové komunikace O2.

Vyplynulo to z rozsáhlého zákaznického průzkumu realizovaného společností Kantar. Operátor proto tuto funkci vyvinul a přidal ji do svých tarifů pod názvem O2 Connect. Ty od dnešního dne míří k zákazníkům.

Kampani společnost O2 dál rozvíjí svůj kreativní koncept „Více ze života“, který představila v loňském roce. Jednotící linkou jsou technologie zlepšující každodenní život lidí. „V kampani chceme zákazníkům ukázat, co všechno teď vylepšené tarify umí, a přinést jim inspiraci,“ dodává Daneš.

Celá kampaň postupně odvypráví příběhy hrdinů a hrdinek. Prostřednictvím modrých „světlušek” je pomyslně doprovází Eva, s jejíž pomocí objevují rozmanitý svět technologií. Inteligentní síť se jako symbol značky představuje v nové, pozměněné podobě, která ji ještě více přibližuje k lidem. obličej vznikl pomocí techniky detailního 3D skenování a díky tomu lépe odráží přirozené emoce. Tvůrci ze slovenského studia Alien následně Evu domodelovali do finální podoby, v níž vystupuje v reklamních spotech.

Kampaň lidé uvidí v televizi, tisku, na venkovních plochách, internetu, sociálních sítích i v O2 Prodejnách. A od dubna také v přestupních tunelech ve stanicích metra Můstek a Náměstí Republiky.

Vizitka kampaně
Klient: O2, David Daneš, Tomáš Hoyer, Michaela Šedivá  
Kreativní agentura: Free Andy Agency
Klientsky servis: Dagmar Mikšíková a Žofia Drugdová      
Client service director: Žofia Drugdová     
Account tým: Viktorie Hudečková 
Production manager: Samantha Berdy    
Kreativní tým: Ondřej Křišťan, Milan Vagač 
Produkce kampaně: Alien Studio, Daniela Holko
Režisér: Maxmilián Turek      
Filmová produkce: Boogie Films    
Animace a Obrazová Postprodukce: Alien Studio   
Zvuková produkce: Kabelovna Studios   
Hudba: Love Me Again, John Newman
Mediální agentura: Mindsquared    
Mediamix: TV, online, social, tisk, OOH, PR, direct, instore
Nasazení: 10. březen až 30. červen 2025

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-10_2025

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-10_2025

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Marek Dvořák
Vojtěch Prokeš a Lumír Kajnar
David Pastrňák
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard