Společnost Innogy spustila jarní kampaň. Pavel Šimčík dostal novou manželku

Od března se v mediálním prostoru objevuje nová jarní kampaň dodavatele elektřiny a plynu Innogy, která láká nové zákazníky na jistotu pravidelného poklesu cen energií a odměnu za přechod.

Televizní spot opět uvádí známou reklamní rodinu, kde se po boku herce Pavla Šimčíka nově objevuje v hlavní ženské roli Jana Bernášková. Kampaň poběží až do konce května především v televizi, rádiu, online a v pobočkové síti.

„Aktuální podmínky na trhu komodit nám umožnily oživit jeden z nejúspěšnějších produktů naší historie – elektřina/plyn Optimal 36, proto mu dáváme silnou marketingovou podporu. V jarní akviziční kampani lákáme nové odběratele na jistotu každoročního poklesu cen energií a odměnu za přechod k Innogy ve výši až dvanáct tisíc,“ říká Václav Podzimek, „customer communication manager“ ve společnosti Innogy.

Základ kampaně tvoří televizní spot, který je nasazen ve dvou verzích, 30vteřinové i jeho zkrácené 20vteřinové variantě. Kreativa pracuje s osvědčeným konceptem rodiny, kde se v roli manželky poprvé objevuje Jana Bernášková.

„Chtěli jsme vnést do osvědčeného komunikačního konceptu naší oblíbené reklamní rodiny novou dynamiku, zejména s ohledem na opakující se propozici odměny za přechod v naší komunikaci. Proto jsme se rozhodli pro přeobsazení hlavní ženské role,“ vysvětluje Podzimek.

„Potřebovali jsme jasně doručit hlavní sdělení, a přitom zajistit dostatečné entrée nové herečce. Tak jsme sáhli do šatníku, respektive po dilematu, který zná každý: jaký outfit zvolit na večer. Sázka na jistotu je pak naší metaforou k výběru spolehlivého dodavatele energií,“ komentuje kreativu kampaně Ondřej Potůček, seniorní copywriter a idea maker VML.

Vedle televize je kampaň nasazena i v digitálu a rádiu, na Spotify a ve více než čtyřiceti pobočkách Innogy až do 31. května. Doprovází ji také spotřebitelská soutěž o hodnotné ceny.

© Innogy

Vizitka kampaně
Klient: Innogy
Kreativní koncept: VML
Digitální média: Better agency
Média: TSM Global / Fragile
Produkce: Armada Films
Režisér: Jiří Havelka
Copywriter: Ondřej Potůček, Helena Johnston
Art Director: Aleš Pokorný
Account Management: Nikola Prinzová, František Mareš, Vladimír Petrenko
Nasazení: do 31. května 2025
Mediamix: TV, digital, online, rádio, pobočky

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist