Věk je jen číslo, říká Spořitelna v kampani ke svému 200. výročí

Když jde o budoucnost, nezáleží na věku, ale fantazii a odvaze, říká Jenovéfa Boková jako Česká spořitelna v kampani od VML a OAK Prague.

Slavíme 200 let, ale cítíme se na 30, zní motto kampaně České spořitelny. Chce povzbudit a inspirovat lidi, aby překonali stereotypy spojené s věkem.

„Věk není překážkou v plnění si vlastních snů, v pouštění se do věcí, které nás baví a považujeme je za smysluplné. Chceme poukázat na fakt, že není důležité, kolik nám je, ale na kolik se cítíme, jak přemýšlíme, jak přistupujeme k životu, jednotlivým výzvám a překážkám,“ říká Monika Hovorková, šéfka značky a komunikace České spořitelny.

„Kampaň oslavuje jedinečnost každého z nás a potlačuje význam věku. Spořitelna letos slaví 200 let od svého vzniku, ale duchem je mladá a moderní. Je připravena nejen na výzvy dnešní doby, ale i na budoucnost,“ dodává.

Kampaň běží od 12. února až do konce dubna 2025. K vidění bude v televizi, kině, online kanálech či sociálních sítích. V komunikačním mixu nechybí ani outdoorové reklamní plochy, billboardy nebo LCD obrazovky v pobočkové síti.

Na kampani opět spolupracoval kreativní tým agentury VML pod vedením Tomáše Novotného a Terezy Svěrákové (OAK Prague). Spot produkovala společnost Stink Films a režie se ujaly brazilské tvůrkyně Maira a Lina Fridmanovy, známé jako Fridman Sisters. Autorem fotografií, které vznikaly analogovou cestou, je Kubo Křížo.

„Kdo nic nedělá, nic nezkazí. A kdo neriskuje, nemůže vytvořit nic výjimečného. Touhle mantrou se řídí i kampaňový tým České spořitelny a nejinak tomu bylo i při přípravě vizuálů ke 200. narozeninám banky,“ říká Tereza Svěráková, kreativní ředitelka OAK Prague.

„V tomto případě to znamenalo sebrat odvahu a kampaň nafotit na klasický filmový materiál neboli analog a vydat se tak na pole současné reklamní fotografie úplně novou cestou, která může značit nový trend,“ dodává.

Skutečný věk pak podle banky nespočívá jen v číslech, ale i v našem myšlení a přístupu k životu. Proto Česká spořitelna v rámci kampaně vytvořila i zábavnou „mindset kalkulačku“, kterou má na webu silnejsibudoucnost.cz.

„Díky ‚mindset kalkulačce‘ třeba zjistíte, že váš přístup k životu a pohled na svět okolo odpovídá úplně jinému věku, než je váš skutečný. Navíc vám kalkulačka doporučí i knížky a filmy, které by vám s ohledem na výsledek mohly sednout,“ dodává Tomáš Novotný, výkonný kreativní ředitel agentury VML.

Vizitka kampaně
Klient:
Česká spořitelna
Agentura: VML (Tomáš Novotný), OAK Prague (Tereza Svěráková)
Produkce: Stink Films
Režie: Fridman Sisters
Fotografie: Kubo Křížo
Nasazení: 12. únor až 31. dubna
Mediamix: TV, kino, online, sociální sítě, OOH, místo prodeje

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-8

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-8

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251
iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina

MAM Exkluzivně v časopise

Jakub Otava
AI Restart
Renault
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa