Už jste viděli první globální spot pro Lego od české agentury Mustard?

Z regionální spolupráce se stává globální. Pražská agentura Mustard pustila během února do světa, a to doslova, svou první globální kampaň pro Lego Group. Zaměřuje se na příležitosti k obdarování.

Začalo to kampaní Lego Laboratoř, která byla postavena na fyziologických reakcích dětí během hry s populární stavebnicí. Poté přišlo regionální partnerství pro oblast střední a východní Evropy, Blízkého Východu a Afriky (CEEMEA) na první „always-on“ kampani Lego zaměřené na zvýšení frekvence nákupů sad stavebnic zdůrazňováním různých příležitostí.

A teď se spolupráce mezi pražskou agenturou Mustard a Lego Group posunula až na globální úroveň. „Je skvělé mít tenhle kousek venku. Reklama se rozlétá po celém světě, a to i přes oceán. Už se nemůžu dočkat reportu o její efektivitě. Tentokrát to opravdu klaplo,“ komentoval uvedení Jan Houdek, zakladatel a šéf agentury i její kreativy.

„The gift that always clicks“ je ostatně sloganem celé kampaně, která lehce navazuje na předchozí regionální práci – jen už bez pana Vrtišky, jenž byl jejím hlavním hrdinou.

„Spot je součástí kampaně, která bude uvedena na mnoha trzích po celém světě včetně USA, a to se stovkami assetů v mnoha jazycích a formátech. Díky skvělým lidem v Lego jsme mohli kostku po kostce vytvořit něco, na co jsme hrdí,“ vyjádřila se agentura k novince.

A nadšení ze spolupráce, zdá se, panuje i v dánském Billundu. „Byl to absolutní vrchol mé kariéry a bylo mi ctí pracovat s tak úžasnou agenturou. Vytvořili jsme vítězný tým a užili si u toho spoustu zábavy. Dárek, který vždycky klapne – nic nemůže být pravdivějšího. Kouzlo kostek Lego v té nejlepší podobě,“ uvedla za stranu zadavatele Juliette Rowlett, „senior manager global shopper & operational excellence“ v Lego Group.

Kredity kampaně

Kreativní ředitelé: Jan Houdek & Vratislav Šlapák
Producent: Ondrej Votoček
COO & Client Service Director: Hana Norris Prokopová
Account Director: Karel Polzer
Art Director: Gence Arslan & Narn Badmaev
Copywriter: Vratislav Šlapák & Jakub Vysloužil
Account Managers: Adéla Šonská & Tomáš Hloušek
Audiovisual specialist: Petr „KaZzI“ Kazimour
Režie: Jan Zajíček
Production Manager: Jan Horáček
Fotograf: Ondřej Szollos

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-8

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-8

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251
iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina

MAM Exkluzivně v časopise

Jakub Otava
AI Restart
Renault
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa