Z regionální spolupráce se stává globální. Pražská agentura Mustard pustila během února do světa, a to doslova, svou první globální kampaň pro Lego Group. Zaměřuje se na příležitosti k obdarování.
Začalo to kampaní Lego Laboratoř, která byla postavena na fyziologických reakcích dětí během hry s populární stavebnicí. Poté přišlo regionální partnerství pro oblast střední a východní Evropy, Blízkého Východu a Afriky (CEEMEA) na první „always-on“ kampani Lego zaměřené na zvýšení frekvence nákupů sad stavebnic zdůrazňováním různých příležitostí.
A teď se spolupráce mezi pražskou agenturou Mustard a Lego Group posunula až na globální úroveň. „Je skvělé mít tenhle kousek venku. Reklama se rozlétá po celém světě, a to i přes oceán. Už se nemůžu dočkat reportu o její efektivitě. Tentokrát to opravdu klaplo,“ komentoval uvedení Jan Houdek, zakladatel a šéf agentury i její kreativy.
„The gift that always clicks“ je ostatně sloganem celé kampaně, která lehce navazuje na předchozí regionální práci – jen už bez pana Vrtišky, jenž byl jejím hlavním hrdinou.
„Spot je součástí kampaně, která bude uvedena na mnoha trzích po celém světě včetně USA, a to se stovkami assetů v mnoha jazycích a formátech. Díky skvělým lidem v Lego jsme mohli kostku po kostce vytvořit něco, na co jsme hrdí,“ vyjádřila se agentura k novince.
A nadšení ze spolupráce, zdá se, panuje i v dánském Billundu. „Byl to absolutní vrchol mé kariéry a bylo mi ctí pracovat s tak úžasnou agenturou. Vytvořili jsme vítězný tým a užili si u toho spoustu zábavy. Dárek, který vždycky klapne – nic nemůže být pravdivějšího. Kouzlo kostek Lego v té nejlepší podobě,“ uvedla za stranu zadavatele Juliette Rowlett, „senior manager global shopper & operational excellence“ v Lego Group.
Kredity kampaně
Kreativní ředitelé: Jan Houdek & Vratislav Šlapák
Producent: Ondrej Votoček
COO & Client Service Director: Hana Norris Prokopová
Account Director: Karel Polzer
Art Director: Gence Arslan & Narn Badmaev
Copywriter: Vratislav Šlapák & Jakub Vysloužil
Account Managers: Adéla Šonská & Tomáš Hloušek
Audiovisual specialist: Petr „KaZzI“ Kazimour
Režie: Jan Zajíček
Production Manager: Jan Horáček
Fotograf: Ondřej Szollos