Mustard uvádí rodinu Vrtiškových v nové Lego kampani plné humoru

Pražská agentura Mustard vytvořila pro Lego kampaň s hlavním hrdinou panem Vrtiškou, který řeší starosti s dárky návštěvou prodejny Lego. Režie spotů se ujal Jan Zajíček, fotografování Ondřej Szollos.

„Humor v reklamě tradičně funguje. Inspirovala nás zlidovělá česká filmová hláška, ve které se po úvodu ‚To máte…‘ objeví nekonečný výčet libovolného typu aktivit nebo objektů. Věříme, že bude tento přístup srozumitelný i evropskému publiku a už se těšíme na report efektivity této kampaně,“ řekl autor konceptu a kreativní ředitel Jan Houdek.

Kampaň vytvořená pro region CEEMEA se zaměřuje na zvýšení frekvence nákupů sad Lego zdůrazňováním různých příležitostí, kdy je právě Lego vhodným dárkem. Díky jednotnému vizuálnímu řešení a hlavnímu sdělení současně posiluje efektivitu mediálního nasazení. Jedná se celosvětově o první always-on kampaň značky.

„Součástí kampaně jsou sady assetů pro sociální sítě,  e-commerce i třetí strany. Tato sdělení pokrývají celou řadu příležitostí i produktových řad značky,“ prozradil nám „senior account manager“ Miroslav Patočka, který řídil vývoj celé kampaně. 

Jednotlivé prvky komunikační kampaně budou nasazovány v průběhu celého roku v návaznosti na specifické přiležitosti výběru dárků. 

„Společně s týmem Mustard jsme během tří měsíců vyprodukovali několik stovek assetů unikátní shopper komunikace, která nastavila laťku a vzbudila obrovský zájem i pro západní trhy včetně Ameriky, a to vnímám jako obrovský úspěch sám o sobě. Ukazujeme, že i v malých zemích umíme dělat velký ‚impakt‘,“ zhodnotila na závěr kampaň „senior digital marketing manažerka“ Lenka Kowařowská.

Vizitka kampaně
Klient: Lego
Agentura: Mustard
Kreativa: Jan Houdek (kreativní ředitel)
Produkce: Mustard
Režie: Jan Zajíček
Fotografování: Ondřej Szollos
Mediamix: social, e-commerce

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345