Pražská agentura Mustard vytvořila pro Lego kampaň s hlavním hrdinou panem Vrtiškou, který řeší starosti s dárky návštěvou prodejny Lego. Režie spotů se ujal Jan Zajíček, fotografování Ondřej Szollos.
„Humor v reklamě tradičně funguje. Inspirovala nás zlidovělá česká filmová hláška, ve které se po úvodu ‚To máte…‘ objeví nekonečný výčet libovolného typu aktivit nebo objektů. Věříme, že bude tento přístup srozumitelný i evropskému publiku a už se těšíme na report efektivity této kampaně,“ řekl autor konceptu a kreativní ředitel Jan Houdek.
Kampaň vytvořená pro region CEEMEA se zaměřuje na zvýšení frekvence nákupů sad Lego zdůrazňováním různých příležitostí, kdy je právě Lego vhodným dárkem. Díky jednotnému vizuálnímu řešení a hlavnímu sdělení současně posiluje efektivitu mediálního nasazení. Jedná se celosvětově o první always-on kampaň značky.
„Součástí kampaně jsou sady assetů pro sociální sítě, e-commerce i třetí strany. Tato sdělení pokrývají celou řadu příležitostí i produktových řad značky,“ prozradil nám „senior account manager“ Miroslav Patočka, který řídil vývoj celé kampaně.
Jednotlivé prvky komunikační kampaně budou nasazovány v průběhu celého roku v návaznosti na specifické přiležitosti výběru dárků.
„Společně s týmem Mustard jsme během tří měsíců vyprodukovali několik stovek assetů unikátní shopper komunikace, která nastavila laťku a vzbudila obrovský zájem i pro západní trhy včetně Ameriky, a to vnímám jako obrovský úspěch sám o sobě. Ukazujeme, že i v malých zemích umíme dělat velký ‚impakt‘,“ zhodnotila na závěr kampaň „senior digital marketing manažerka“ Lenka Kowařowská.
Vizitka kampaně
Klient: Lego
Agentura: Mustard
Kreativa: Jan Houdek (kreativní ředitel)
Produkce: Mustard
Režie: Jan Zajíček
Fotografování: Ondřej Szollos
Mediamix: social, e-commerce