Svítící karty České spořitelny s motivem Kingdom Come: Deliverance II mizí do pár sekund

Zájem předčil očekávání. Prodeje Kingdom Come: Deliverance II od Warhorse Studios překonávají úspěchy prvního dílu, novinky se prodalo už přes milion kusů. Česká spořitelna díky hře má nejúspěšnější gamingovou kampaň.

Spojení s gamingem se České spořitelně vyplácí. O první karty na světě s OLED technologií s motivem Jindřicha ze Skalice ze hry Kingdom Come: Deliverance II je obrovský zájem.

„Věděli jsme, že zájem o OLED svítící kartu bude velký. Ale tohle překonalo i ty naše ‚nejodvážnější‘ scénáře. Aktivita v George hned první den večer, kdy se o svítící kartu dalo zažádat, byla obrovská,“ říká pro MAM Jakub Kuneš, který má v České spořitelně na starosti oblast gamingu.

Limitovanou edice karet v počtu 2000 kusů banka klientům uvolňuje postupně každý únorový pracovní den po sto kusech. Karty jsou rozebrány každý den obvykle v řádu sekund. Jinak tomu nebylo ani v den vydání hry – 4. února.

„V úterý byl limit 100 karet KCD II vyčerpán zhruba za devět vteřin po otevření procesu. Ve středu to bylo dokonce jen pět vteřin,“ říká Kuneš.

A zájem podle něj jen tak neopadne. „Rozhodně to teď nevypadá, že by se na tom mělo něco v následujících dnech měnit,“ dodává.

Z pohledu zapojení fanoušků a zásahu už se také jedná o nejúspěšnější gamingovou kampaň České spořitelny. „Asi nikdy jsem nezažil, aby mi během kampaně psalo tolik lidí a ptalo se mě, jak můžou získat tento produkt. Ten extrémní zájem herní komunity i našich klientů mě moc těší,“ komentuje Kuneš.

Vedle svítící karty Visa vyrobené společností Idemia nabízí Česká spořitelna v kampani také tři virtuální karty s designem KCD II. Dostupný je i Moneyback program na merch z této hry. „Zároveň vymýšlíme další aktivity zaměřené na gaming,“ uzavírá Kuneš.

Obrovský úspěch zaznamenává i hra Kingdom Come: Deliverance II. Jen po jednom dni od uvedení na trh se jí prodalo přes milion kusů, jak na síti X informovalo studio Warhorse. Jednička hry se na stejný milník dostala zhruba po dvou týdnech.

Hitem je hra i na platformě Steam, kde se dostala na první příčku nejprodávanějších her. V jednu chvíli ji ve středu 5. února hrálo přes 176 tisíc lidí, čímž se překonal „peak“ z prvního dne, jenž přesahoval 159 tisíc hráčů. Pro srovnání – nejvyšší počet hráčů v jeden moment u prvního pokračování byl před sedmi lety přes 96 tisíc.

Hra od Warhorse Studios zároveň sesbírala vysoká hodnocení v recenzích od herních časopisů a serverů. A na sociálních sítích studiu gratulují i konkurenční vývojáři her. Ať už české Bohemia Interactive, jež stojí za tituly jako Arma a DayZ, či polské studio CD Projekt RED s hrami jako je série The Witcher či Cyberpunk2077.

MAM_SOME_800x1068_cover-9

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-9

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251
iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)

MAM Exkluzivně v časopise

Oldřich Dostál
Jan Čillík
Oskar Hes a Petr Čech
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů leden 2025
MAM Souboj spotů - únor
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů leden 2025
MAM Souboj spotů - únor