Pro telefony se chodí k nám, říká T-Mobile v nové kampani

T-Mobile se v nové kampani zaměřuje na komunikaci celého ekosystému pro mobilní telefony a ukazuje, že nový mobil by neměl být jen stylový doplněk, ale měl by být připravený na všechny situace, které život přináší.

Kampaň se napojuje na dlouhodobou komunikační linku #MeziSvými a je od 3. února nasazena v digitálním prostoru. TV spot se na obrazovkách objevuje od 6. února a postupně ho doplňují i další formáty online, venkovní plochy, rádio a komunikace na pobočkách operátora.

„Naši zákazníci u nás získávají při nákupu nového mobilního telefonu řadu výhod. Nemyslíme jen na moment samotného nákupu telefonu, ale i na jeho používání v každodenním životě a na všechny situace, které se svým mobilem musí každý z nás čas od času řešit. Pro všechny takové situace máme řešení. Telefony od nás jsou zkrátka připravené na všechny chvíle #MeziSvými. A právě to chceme našim zákazníkům novou kampaní říct a dát jim důvod, proč se pro telefony chodí právě k nám,“ říká Michal Šlechta, „brand & marketing communication director“ T-Mobile.

Široká nabídka produktů, chytré financování s nulovou první splátkou bez navýšení, online zabezpečení ve všech tarifech, moderní 5G síť či pojištění telefonu proti poškození nebo krádeži – to vše jsou benefity, které uživatelé mobilních telefonů ocení pro větší pohodlí či klid při řešení nečekaných životních situací.

„Vycházeli jsme z výzkumu o nákupním chování Čechů – T-Mobile si spojují s pořízením mobilních tarifů, ne s nákupem telefonů. Při nákupu telefonu vždy volí lepší verzi, než byl jejich starý telefon – a právě pro takové telefony se chodí k T-Mobilu,“ říká Kim Hofmanová, „senior strategic planner“ v Ogilvy.

Na myšlence, že telefon by neměl být jen na okrasu, je postavená kreativa celé kampaně. „Kampaň jsme postavili na jednoduché myšlence: mobily by se měly přizpůsobit nám a našemu životu, ne naopak. A to teď díky výhodám od T-Mobilu zvládnou – jsou tak trochu připravené na život, jaký skutečně je: občas chaotický, někdy náročný a plný překvapení. To jsme ukázali na příběhu tatínka, který si se svým novým telefonem po ruce naplno užívá všechny ty důležité momenty s přáteli a rodinou, aniž by se omezoval obavami, že má u sebe nové zařízení, které by měl šetřit,“ říká Michal Pivarči, „creative director“ v Ogilvy.

© T-Mobile

Třicetisekundový televizní spot doplňují dva šesti- a patnáctivteřinové bumper formáty. Celá kampaň bude nasazena v mediálním prostoru až do konce března – v první fázi se zaměří na budování povědomí o výhodách nákupu telefonu přímo u operátora, v druhé fázi zvažování bude v jednotlivých formátech akcentovat konkrétní výhody.

Vizitka kampaně
Klient: T-Mobile
Kreativa: Ogilvy
Média: EssenceMediacom
Online média: Proboston Creative
Produkce: Bubenská Production, Creative Embassy, Studio Beep
Režie: Jan Švejkar
Kreativní vedení: Michal Pivarči, Mike Martin
Art: Francisca Plaza Gonzalez, Iván Ardura
Copywriting: Ondřej Zvolský, Tatiana Hořavová
Strategie: Kim Hofmanová, Jakub Hodboď
Account Management: Mabel Castillo, Zuzana Krivošová
Social: Jakub Šumanský, Marie Majerová, Anna Stěpanovová
Produkce: Jana Brožková, Dominika Vaňková
Nasazení: 3. února až 31. března 2025
Mediamix: TV, online, platformy Meta, TikTok, YouTube, kino, OOH, místo prodeje

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-8

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-8

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251
iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina

MAM Exkluzivně v časopise

Jakub Otava
AI Restart
Renault
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa