S Českým svazem ledního hokeje spojila síly značka Opavia a s blížícím se šampionátem spustila kampaň se soutěží o zájezd s českou reprezentací.
Nově ohlášené partnerství značky Opavia s Českým svazem ledního hokeje přináší propojení národního sportu se značkou sušenek.
„S agenturou Publicis Groupe jsme hledali takové dlouhodobé partnerství, které by v sobě přirozeně propojovalo věci typicky české. Spojení s hokejovým svazem se pak přirozeně vyvinulo i v tuto soutěž, kdy naši zákazníci budou moci zažít mistrovský hokej na vlastní kůži,“ řekl ke kampani Colin O’Toole, marketingový ředitel pro Česko, Slovensko a Maďarsko ve skupině Mondelēz International, kam Opavia spadá.
Kampaň k soutěži o zájezd do Dánska pracuje s několika kulturními a hodnotovými aspekty, které značku propojují s českým hokejem a chvílemi, které lidi sdílí se svými rodinami či přáteli.
„Hokejové zápasy jsou v Česku rodinným rituálem – fandí se napříč generacemi, společně se prožívají emoce a samozřejmě se u toho něco zakousne. A i když Opavia doteď nebyla typickým hokejovým parťákem, to se mění,“ říká říká Jakub Havlík, „creative lead“ v Saatchi & Saatchi, a dodává: „Co jiného by mělo být u těchhle momentů než sušenky, které Češi znají a milují už po dekády?“
Soutěž o zájezd do Dánska probíhá od 11. února do 31. března a ve stejném období bude kampaň k vidění v televizi, online prostředí a také na OOH nosičích po celém Česku.
V televizním spotu si zahráli hokejisté Dominik Kubalík, Ondřej Beránek a Lukáš Sedlák.
Na kampani se podílely agentury napříč skupinou Publicis Groupe. Za kreativní ideou kampaně stojí Saatchi & Saatchi, mediální nákup a strategii řešila mediální divize skupiny, a to jak v České republice, tak na Slovensku.
Za partnerským propojením značky Opavia a Českého svazu ledního hokeje stojí tým Starlink, který se v Publicis Groupe věnuje obsahovým partnerstvím a speciálním projektům.
Vizitka kampaně
Klient: Opavia – Mondelēz International
Agentura: Publicis Groupe
Account Director: Zoran Boškovič
Senior account manager: Barbora Proroková
Produkce: Roar Production
Kamera: Tomáš Moravec
Copywriter: Jan Peroutka
Art director: Jakub Havlík, David Vladyka
Strategie: Karolína Trávníčková, Soňa Procházková
Média: TV, sociální sítě (Instragram, Facebook), YouTube
Nasazení: únor – březen 2025