Opavia míří s hokejovou kampaní od Publicis Groupe do Dánska

S Českým svazem ledního hokeje spojila síly značka Opavia a s blížícím se šampionátem spustila kampaň se soutěží o zájezd s českou reprezentací.

Nově ohlášené partnerství značky Opavia s Českým svazem ledního hokeje přináší propojení národního sportu se značkou sušenek.

„S agenturou Publicis Groupe jsme hledali takové dlouhodobé partnerství, které by v sobě přirozeně propojovalo věci typicky české. Spojení s hokejovým svazem se pak přirozeně vyvinulo i v tuto soutěž, kdy naši zákazníci budou moci zažít mistrovský hokej na vlastní kůži,“ řekl ke kampani Colin O’Toole, marketingový ředitel pro Česko, Slovensko a Maďarsko ve skupině Mondelēz International, kam Opavia spadá.

Kampaň k soutěži o zájezd do Dánska pracuje s několika kulturními a hodnotovými aspekty, které značku propojují s českým hokejem a chvílemi, které lidi sdílí se svými rodinami či přáteli.

„Hokejové zápasy jsou v Česku rodinným rituálem – fandí se napříč generacemi, společně se prožívají emoce a samozřejmě se u toho něco zakousne. A i když Opavia doteď nebyla typickým hokejovým parťákem, to se mění,“ říká říká Jakub Havlík, „creative lead“ v Saatchi & Saatchi, a dodává: „Co jiného by mělo být u těchhle momentů než sušenky, které Češi znají a milují už po dekády?“

Soutěž o zájezd do Dánska probíhá od 11. února do 31. března a ve stejném období bude kampaň k vidění v televizi, online prostředí a také na OOH nosičích po celém Česku.

V televizním spotu si zahráli hokejisté Dominik Kubalík, Ondřej Beránek a Lukáš Sedlák.

Na kampani se podílely agentury napříč skupinou Publicis Groupe. Za kreativní ideou kampaně stojí Saatchi & Saatchi, mediální nákup a strategii řešila mediální divize skupiny, a to jak v České republice, tak na Slovensku.

Za partnerským propojením značky Opavia a Českého svazu ledního hokeje stojí tým Starlink, který se v Publicis Groupe věnuje obsahovým partnerstvím a speciálním projektům.

Vizitka kampaně
Klient:
Opavia – Mondelēz International
Agentura: Publicis Groupe
Account Director: Zoran Boškovič
Senior account manager:
Barbora Proroková
Produkce:
Roar Production 
Kamera:
Tomáš Moravec
Copywriter:
Jan Peroutka
Art director:
Jakub Havlík, David Vladyka
Strategie:
Karolína Trávníčková, Soňa Procházková
Média:
TV, sociální sítě (Instragram, Facebook), YouTube
Nasazení:
únor – březen 2025

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-8

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-8

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251
iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina

MAM Exkluzivně v časopise

Jakub Otava
AI Restart
Renault
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)
nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)