Odkaz oblíbeného modelu žije dál. Ford spustil marketingovou kampaň k vozu Tourneo Courier

© Ford

Společnost Ford oznamuje spuštění nové marketingové kampaně pro model Tourneo Courier, která nostalgicky připomíná model Ford Fusion. Tato kampaň „oslovuje pamětníky i nové zákazníky, kteří hledají ideální kombinaci prostornosti, spolehlivosti a atraktivního designu,“ píše se ve zprávě.

Kampaň představuje model Tourneo Courier úvodními slovy: „Před patnácti lety byl miláčkem rodin, chalupářů i malých živnostníků Ford Fusion. Za 13 tehdejších průměrných platů nabídl nečekaně velký vnitřní prostor při kompaktních vnějších rozměrech, osvědčenou techniku a vzhled terénního vozu.“

„Nový Ford Tourneo Courier je přímým dědicem této tradice. Nabízí moderní technologie, vynikající úspornost díky oceňovanému motoru EcoBoost, a flexibilitu pro každodenní potřeby. A co je nejlepší, nyní je k dispozici za pouhých 11 průměrných platů, což z něj činí dostupnou volbu pro široké spektrum zákazníků,“ píše se dále ve zprávě automobilky.

Kampaň probíhá formou digitální a rádiové reklamy, která zajišťuje široké oslovení publika, a také formou statických prezentací vozů ve vybraných nákupních centrech po celé České republice. Tímto způsobem si zájemci mohou prohlédnout model Tourneo Courier zblízka a přesvědčit se o jeho kvalitách.

© Ford

„Ford Tourneo Courier je důkazem našeho závazku poskytovat vozidla, která spojují praktičnost s moderními inovacemi,“ říká Libor Beneš, „country manager“ značky Ford v České republice.

„Jsme velmi rádi, že můžeme v dnešní době nabízet zákazníkům vůz, který nejen navazuje na tradici modelu Fusion, ale přináší nové standardy pro dnešní rodiny a podnikatele,“ dodává.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard