Mattoni a mistr světa představují čtyři nealkoholické koktejly pro Suchej únor

Probíhá 13. ročník kampaně Suchej únor, do které se loni zapojilo 1,2 milionu lidí. Mattoni jako partner spolu s mistrem světa v míchání nealko koktejlů Martinem Vogeltanzem nabízí čtyři „suché“ drinky.

Mattoni dlouhodobě podporuje správný pitný režim v rámci zdravého životního stylu a s profesionálními barmany spolupracuje na tvorbě a propagaci originálních nealkoholických koktejlů již téměř tři desetiletí. 

„Nealkoholické drinky jsou skvělou a chutnou alternativou k alkoholickým nápojům a u nás i ve světě si právem získávají stále větší oblibu. I my se k jejich propagaci dlouhodobě snažíme přispět například ve spolupráci s Českou a Světovou barmanskou asociací jako jejich oficiální voda i jako spoluorganizátor mezinárodní barmanské soutěže Mattoni Grand Drink, která má za sebou již dvanáct úspěšných ročníků pod hlavičkou oficiálního Mistrovství světa v míchání nealkoholických koktejlů,“ říká tisková mluvčí Mattoni 1873 Lutfia Miňovská. 

„Suchej únor je další báječnou cestou pro podporu stále oblíbenějších nealkoholických míchaných nápojů. Právě proto jsme oslovili úřadujícího mistra světa v míchání nealkoholických koktejlů Martina Vogeltanze a společně přinášíme skvělé drinky, které účastníkům měsíc bez alkoholu jistě oživí,“ dodává Miňovská.

„Suchej únor je skvělou příležitostí nejen zjistit, jak na vaše tělo funguje měsíční absence alkoholu, ale i proniknout právě do tajů nealkoholických koktejlů. Jako barman mám rád rozmanitost a baví mne experimentovat. Proto jsem vytvořil trilogii nealkoholických drinků z mých oblíbených míst na světě v propojení s danými lokálními ingrediencemi. Rád bych díky nim ukázal, že i nealkoholický koktejl má své místo v nabídce koktejlového lístku. A nemusí to být jen nealko verze Mojita,“ dodává mistr světa v míchání nealkoholických koktejlů Martin Vogeltanz. 

Letošní „suché“ koktejly (Suché Česko – ve studené i horké variantě, Suchá Asie a Suchý Karibik) přináší propojení minerální vody Mattoni s lokálními ingrediencemi z oblastí, kterými jsou inspirovány. Díky tomu poskytnou nejen osvěžení, ale dodají i potřebné minerální látky a vitamíny.

Výroba koktejlů je velice jednoduchá a ingredience jsou snadno k dostání v běžných obchodech, takže jsou vhodné pro domácí přípravuDostupné jsou ale i v nabídce vybraných gastronomických provozů. Zákazníci si již nyní mohou „suché“ koktejly vychutnat ve více než dvou stovkách barů a restaurací, mezi které se řadí například i vyhlášené karlovarské hotely Thermal a Imperial či oblíbené pražské restaurace jako Trattoria Giovanni a Bistro Bobovka.

Suchej únor je každoroční česká kampaň, která navazuje na celosvětově oblíbenou výzvu vydržet celý měsíc bez pití alkoholu, do které se v loňském ročníku zapojilo na 1 200 000 dospělých. Cílem je upozornit na rizika spojená s nadměrnou konzumací alkoholických nápojů a motivovat k zamyšlení nad vztahem k alkoholu. Suchej únor je příležitostí k vyzkoušení toho, jaký je život bez alkoholu, a zjištění, zda je alkohol zvykem nebo závislostí. 

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard