La Zitta mluví beze slov. Ton na Valentýna sází na sílu tichého sebevědomí

© Ton

Ton letos na Valentýna staví na emocích a sebevědomí. Jeho kampaň se zaměřuje na židli La Zitta – „tu tichou“, která však poutá pozornost.

Zatímco ikonické modely jako Merano nebo židle č. 14 patří k nejznámějším produktům značky, La Zitta je jiná. Je to židle pro ty, kteří nepotřebují křičet, aby zaujali. Její jednoduché linie a rafinovaná elegance dokazují, že síla spočívá v detailech – v preciznosti, v dokonalé formě, v schopnosti být nepřehlédnutelná i beze slov. S třiceti procentní slevou na červenou variantu dává Ton najevo, že i zdánlivě nenápadný design může být odvážný a nezapomenutelný.

„La Zitta znamená ,ta tichá‘, ale v interiéru si ji nelze nevšimnout. Má sebevědomý postoj, je elegantní a současná. A právě to chceme ukázat v naší valentýnské kampani – že opravdový styl nemusí být hlučný, aby byl výrazný,“ říká Alžběta Kotolanová, obchodní ředitelka Tonu.

Vizuál, který odhazuje zábrany

Kampaň staví na silném vizuálním poselství. Červená La Zitta v minimalistickém prostoru, okvětní lístky, odhozené oblečení. Scéna evokuje pocit svobody, uvolnění a radosti z okamžiku.

„Chtěli jsme zachytit emoci, kdy odkládáme nejen zábrany, ale i nepotřebné formality. La Zitta je tichá, ale má svůj charakter. A přesně taková má být i její komunikace – minimalistická, ale nezapomenutelná,“ vysvětluje Zuzana Piliarová, kreativní manažerka Tonu.

Ton oslovuje mladou generaci. Pomohou influenceři

Ton chce oslovit mladou generaci a ukázat, že design není jen o vzhledu, ale i o náladě a emocích, které dokáže vnést do každodenního života. Právě proto značka poprvé ve větší míře zapojuje influencery, kteří ji pomohou představit v novém světle – autentičtěji, uvolněněji a v prostředí, které je pro mladé přirozené.

„Nejde jen o produkt, ale o to, jak se v něm cítíme. Hledali jsme lidi, kteří umí zachytit atmosféru, propojit design s emocemi a přiblížit ho publiku, které Ton zatím tolik nezná. A přesně to La Zitta dokáže,“ dodává Alžběta Kotolanová.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard