„Nejočekávanější letní remix“ chutí pro americký trh připravuje na léto značka Heinz a producent Mustard. Slibují rok epických překvapení.
Ve chvíli, kdy rapper Kendrick Lamar, který bude hvězdou letošní show během poločasu Super Bowlu, a jeho oceňovaný producent přebírali pět ocenění Grammy, oznámila společnost Kraft Heinz zajímavou novinku.
„Heinz se oficiálně spojil s Mustardem a vytvoříme novou limitovanou edici hořčice – první společně vytvořenou omáčku v USA,“ pochlubil se na LinkedIn Todd Kaplan, CMO Kraft Heinz pro Severní Ameriku
„Po měsících žádotí od fanoušků a popichování na sociálních sítích se zdá, že z této spolupráce bude jeden z nejočekávanějších letních remixů,“ dodal Kaplan s tím, že první nová hořčice Heinz po deseti letech přijde na trh právě v létě.
Kampaň k projektu vzniká ve spolupráci s agenturami Cashmere, The Kitchen, Carat a Zeno. Tuzemská agentura Mustard bohužel zapojená není.
DJ a producent Mustard, jehož oficiální křestní jméno je Dijon, spolupracoval vedle Lamara s mnoha dalšími hudebními hvězdami, jako jsou YG, Ty Dolla Sign, Rihanna nebo Ludacris. Teď je z něj vůbec první „chief mustard officer“.


„Bylo úžasné vidět, jak se vrhnul do práce hned od prvního dne. Je to překvapivě nečekané, ale spolupráce s ním dává smysl na mnoha úrovních, představuje skutečné partnerství mezi ním a značkou,“ uvedl k oznámení Kaplan.
„Mustard posouval kulturu několik let a jeho pohled byl stěžejní pro plánování roku epických překvapení pro fanoušky,“ slíbil ještě Kaplan.