Tři spoty vypouští Alma Career v rámci kampaně pro server prace.cz. S novým konceptem chce posílit pozici lídra na trhu.
Udělej tečku za starou prací a najdi si novou na prace.cz, říká server s novým komunikačním konceptem, který společnost Alma Career mění po sedmi letech.
„Rozhodli jsme se pro tento krok, protože jsme si uvědomili, že naše komunikace potřebuje osvěžit, aby lépe odpovídala současným potřebám a očekáváním trhu,“ uvádí Markéta Dvořanová produktová marketingová manažerka v Alma Career.
Cílem kampaně je nejen posílit pozici prace.cz jako lídra na trhu práce, ale také inspirovat lidi k odvážným krokům ve jejich kariéře.
„Nová kampaň přináší svěží, moderní a odvážný přístup, který nám umožní efektivně oslovit jak jednotlivce, tak firmy, a zároveň přinést dlouhodobou hodnotu naší značce,“ říká Dvořanová s tím, že koncept společnost vnímá jako investici do dlouhodobé strategie, která posiluje pozici lídra na trhu práce a přispívá k rozvoji pracovního prostředí jako celku.
Kampaň poběží v televizi na kanálech Prima, Prima Max, Prima Cool, Nova, Nova Cinema a v rádiích zastoupených Radio United Services a Radiohouse od ledna do března. Po celou dobu bude kampaň podpořena i v onlinu.
Novým konceptem chce Alma Career motivovat lidi k tomu, aby dělali odvážné kroky na cestě za slušnou prací.
„Chceme také, aby prace.cz zůstala první volbou u modrých límečků a jejich zaměstnavatelů, jako je tomu už víc jak dvacet let,“ doplňuje ještě Dvořanová a dodává: „Co se týče konkrétních metrik, zaměřujeme se na výsledky, jako je nárůst návštěvnosti webu, vyšší počet odpovědí na inzeráty a větší zapojení firemních klientů.“
Vizitka kampaně
Klient: Prace.cz – Alma Career s.r.o. (Tomáš Pavlíček, Markéta Dvořanová, Jaroslav Franta)
Kreativní agentura: Czech Promotion Group
Produkční agentura: AD Kolektiv Prague
Režie: Prokop Motl
Art direction: Petr Vlasák, Michaela Sýkorová
Copwriter: Kryštof Kubín
Account manager: Eva Klinecká
Fotograf: Dany Peschl