Spot Providentu s novou vizuální identitou čerpal inspiraci z maďarské a rumunské verze, s českou úpravou pomáhala Publicis Groupe.
Provident startuje nový rok s novou reklamní TV kampaní. Spot čerpá inspiraci z verzí vytvořených sesterskými společnostmi v Maďarsku a Rumunsku, které reflektují nový čerstvý směr Providentu. Ve spotu se objeví poprvé nové logo Providentu a nová vizuální identita, na jejíž tvorbě se podílely pobočky Providentu po celém světě.
„Na úpravě českého spotu jsme spolupracovali s kreativní agenturou Publicis CZ. Z původního českého spotu jsme zachovali dobře etablované atributy značky jako je hlas Martina Písaříka, ponechali jsme stejnou známou hudbu a závěrečnou znělku,“ popisuje Vladimíra Vagenknecht, šéfka marketingu společnosti Provident Financial.
Reklamní kampaň poběží na televizních kanálech Nova Group a kanálech Media Clubu, délka trvání spotu je 30 sekund. Spot se bude opakovat na všech kanálech skoro 500krát.
„Většina našich zákazníků si půjčuje na zbytné věci, například vybavení domácnosti nebo drobná vylepšení bydlení, což vystihuje právě i nový TV spot, kterým cílíme právě na klienty, kteří potřebují pomoc s nutnými výdaji na domácnost,“ vysvětluje Vladimíra Vagenknecht.
Nový reklamní koncept podle společnosti v pre-testu prokázal potenciál pro efektivní oslovení zákazníků, zvýšení povědomí i posílení image značky a dosáhl lepších výsledků než předchozí komunikační platforma.
„V TV spotu jsme poprvé uvedli novou vizuální identitu, na jejíž tvorbě spolupracovaly všechny trhy od začátku loňského roku, vedle Evropy to bylo i Mexiko. Do nové identity jsme chtěli promítnout moderní a dynamický směr, kterým se Provident ubírá,“ dodává Vladimíra Vagenknecht.