Kaufland v Česku přišel s novinkou ve spolupráci s Benem Cristovaem – houbovým sušeným „masem“ Timba by Ben. Produkt reaguje na rostoucí poptávku po zdravé a udržitelné stravě a byl vytvořen ve spolupráci s lokálními producenty.
„Spolupráce s Benem Cristovaem vyplynula z jeho schopnosti oslovovat různé generace, a to díky jeho modernímu a autentickému přístupu, který rezonuje napříč věkovými skupinami. Zároveň je pro nás v Kauflandu dlouhodobě klíčová podpora českých regionálních producentů, což produkt Timba skvěle splňuje,“ uvádí Petr Hoffmann, „head of digital“ Kauflandu Česká republika.
Produkt vznikl ve spolupráci s lokálními producenty a byl navržen jako alternativa pro ty, kteří hledají nové možnosti ve stravování. „Tato delikatesa je moderní, zdravou a chutnou alternativou pro všechny, kdo hledají nové a zajímavé produkty do svého jídelníčku,“ dodává Hoffmann.
Produkt Timba zapadá do strategie Kauflandu v oblasti udržitelnosti a podpory zdravého životního stylu. „Zaměřujeme se na podporu českých regionálních producentů a na přinášení kvalitních lokálních výrobků našim zákazníkům. Zároveň vnímáme zvyšující se zájem o alternativní a zdravé potraviny,“ vysvětluje Hoffmann.
Kampaň na podporu Timba by Ben bude doprovázena marketingovými aktivitami, které mají zajistit oslovení co nejširšího publika. „Naše partnerství s Benem je dalším krokem po úspěšné kampani na podporu nadačního fondu Českého rozhlasu Světluška, kde jsme společně dokázali, že dobré věci mohou nejen pomáhat, ale také spojovat,“ uzavírá Hoffmann.