Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kaufland a Ben Cristovao rozzáří v kampani Vánoce pro Světlušku

Kaufland opět přináší charitativní sbírku pro Světlušku, která podpoří nevidomé a jejich organizace. Letos spojil síly s Benem Cristovaem a uvedl 360° kampaň, na které spolupracovaly agentura Fuse a produkce Boogie Films. Během šesti let sbírka vynesla už 81 milionů korun.

Jedním z největších charitativních projektů v Česku bude i letos Vánoční sbírka Kauflandu a Světlušky na pomoc nevidomým. Ve všech prodejnách obchodního řetězce se již pošesté budou prodávat charitativní jmenovky na dárky.

Společnost Kaufland se navíc rozhodla svou CSR aktivitu podpořit rovnou 360° kampaní, a pro spolupráci získala i známého zpěváka a influencera Bena Cristovaa.

Reklama
ČEZ

Vánoční sbírka ve všech prodejnách Kaufland pro projekt Nadačního fondu Českého rozhlasu Světluška má za sebou šestiletou historii. Skvělá reputace projektu Světluška společně s dobře vymyšlenou mechanikou na straně obchodního řetězce přinesly úspěch.

Doposud bylo ve sbírce vybráno již 81 milionů korun, které putují na podporu lidí se zrakovým handicapem a lokální neziskové organizace, které jim poskytují své služby.

Letošní ročník Vánoční kampaně pro Světlušku přináší kromě výraznější komunikace i nově uzavřený ambasadorship Bena Cristovaa a společnosti Kaufland Česká republika, k němuž došlo ve spolupráci s contentovou agenturou Fuse ze skupiny Omnicom Media Group.

Spojení se Světluškou je tak aktuálně první Benovou aktivitou pod hlavičkou tohoto partnerství.

Komplexní komunikační mix podpory projektu zahrnuje TV spot natočený s produkcí Boogie, rádio, print, OOH i komunikaci na sociálních sítích.

„Chtěli jsme trochu vystoupit z řady vánočních charitativních reklam a publikum překvapit,“ říká Peter Chalupianský, CSR manažer Kaufland Česká republika o kreativním zpracování televizní reklamy.

„Ve spotu si hrajeme s doslovností a s tím, co to znamená stát se vánoční světluškou. Děti, sníh a charitativní jmenovky v hlavní roli samozřejmě nemůžou chybět,“ dodává Chalupianský.

Aktuální kampaň je rozdělená na tři části. Informační fáze, ve které Kaufland připomíná smysl přispění k vánoční sbírce, probíhá již od začátku listopadu.

Hlavní část bude k vidění od 25. listopadu do 8. prosince, kdy bude možné si jmenovky zakoupit, a důraz je tak kladen na aktivaci a „call to action“. V závěrečné části Kaufland děkuje štědrým dárcům a komunikuje výtěžek sbírky.

„CSR komunikace obvykle bývá méně intenzivní a komplexní. Kvalitní kreativa a chytře postavený rozpočet nám ale v tomto případě umožnily vytvořit opravdu komplexní kampaň, kterou veřejnost určitě nepřehlédne,“ doplňuje Matouš Hruška z agentury Fuse.

Vizitka kampaně
Klient: Kaufland ČR a projekt Nadačního fondu Českého rozhlasu Světluška
Agentura: Fuse
Produkce: Boogie Films
Mediamix: TV, Rádio, Print, OOH, Social
Nasazení: od 25. listopadu do 8. prosince 2024

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)