Kaufland opět přináší charitativní sbírku pro Světlušku, která podpoří nevidomé a jejich organizace. Letos spojil síly s Benem Cristovaem a uvedl 360° kampaň, na které spolupracovaly agentura Fuse a produkce Boogie Films. Během šesti let sbírka vynesla už 81 milionů korun.
Jedním z největších charitativních projektů v Česku bude i letos Vánoční sbírka Kauflandu a Světlušky na pomoc nevidomým. Ve všech prodejnách obchodního řetězce se již pošesté budou prodávat charitativní jmenovky na dárky.
Společnost Kaufland se navíc rozhodla svou CSR aktivitu podpořit rovnou 360° kampaní, a pro spolupráci získala i známého zpěváka a influencera Bena Cristovaa.
Vánoční sbírka ve všech prodejnách Kaufland pro projekt Nadačního fondu Českého rozhlasu Světluška má za sebou šestiletou historii. Skvělá reputace projektu Světluška společně s dobře vymyšlenou mechanikou na straně obchodního řetězce přinesly úspěch.
Doposud bylo ve sbírce vybráno již 81 milionů korun, které putují na podporu lidí se zrakovým handicapem a lokální neziskové organizace, které jim poskytují své služby.
Letošní ročník Vánoční kampaně pro Světlušku přináší kromě výraznější komunikace i nově uzavřený ambasadorship Bena Cristovaa a společnosti Kaufland Česká republika, k němuž došlo ve spolupráci s contentovou agenturou Fuse ze skupiny Omnicom Media Group.
Spojení se Světluškou je tak aktuálně první Benovou aktivitou pod hlavičkou tohoto partnerství.
Komplexní komunikační mix podpory projektu zahrnuje TV spot natočený s produkcí Boogie, rádio, print, OOH i komunikaci na sociálních sítích.
„Chtěli jsme trochu vystoupit z řady vánočních charitativních reklam a publikum překvapit,“ říká Peter Chalupianský, CSR manažer Kaufland Česká republika o kreativním zpracování televizní reklamy.
„Ve spotu si hrajeme s doslovností a s tím, co to znamená stát se vánoční světluškou. Děti, sníh a charitativní jmenovky v hlavní roli samozřejmě nemůžou chybět,“ dodává Chalupianský.
Aktuální kampaň je rozdělená na tři části. Informační fáze, ve které Kaufland připomíná smysl přispění k vánoční sbírce, probíhá již od začátku listopadu.
Hlavní část bude k vidění od 25. listopadu do 8. prosince, kdy bude možné si jmenovky zakoupit, a důraz je tak kladen na aktivaci a „call to action“. V závěrečné části Kaufland děkuje štědrým dárcům a komunikuje výtěžek sbírky.
„CSR komunikace obvykle bývá méně intenzivní a komplexní. Kvalitní kreativa a chytře postavený rozpočet nám ale v tomto případě umožnily vytvořit opravdu komplexní kampaň, kterou veřejnost určitě nepřehlédne,“ doplňuje Matouš Hruška z agentury Fuse.
Vizitka kampaně
Klient: Kaufland ČR a projekt Nadačního fondu Českého rozhlasu Světluška
Agentura: Fuse
Produkce: Boogie Films
Mediamix: TV, Rádio, Print, OOH, Social
Nasazení: od 25. listopadu do 8. prosince 2024