Štěpán Kozub a Petra Nesvačilová zůstávají, mění se prostředí. Reklamní spoty Fio banky se přestěhovaly na farmu, kde se místo světských radostí odehrávají radosti pozemské. Za původním i upraveným konceptem stojí agentura Jinej Gang.
„Stávající kampaň skvěle fungovala a svou výrazností přitáhla do banky mnoho nových klientů. Chtěli jsme využít toho, že se nám s partou z Jinýho Gangu, stejně jako s herci, režisérem a produkcí tak dobře spolupracuje, a naším cílem bylo stavět na této chemii i nadále,“ říká obchodní ředitel Fio banky Jan Bláha.
„Agentura dokázala koncept změnit a posunout tak, aby divákovi bylo stále jasné, že jde o reklamy na Fio banku, ať už díky hlavním hercům, nebo osobitému humoru, který je nám všem vlastní. Předpokládáme, že tak diváci nebudou mít s rozpoznáním žádný problém a opět se budou bavit,“ dodává s tím, že jsou připraveny různě dlouhé formáty spotů. Od více jak minutových verzí pro YouTube až po šestisekundové „bumpery“.
V rámci nového konceptu Pro všechny pozemské radost bylo natočeno celkem šest spotů, všechny diváci postupně uvidí v průběhu ledna.
Hlavních rolí farmářů Přémy a Boženky se opět zhostili Štěpán Kozub a Petra Nesvačilová. Spoty vznikly v produkci AdKolektiv, režíroval je Daniel Růžička. Vizuální efekty, které tentokrát v několika spotech hrají významnou roli, vznikly ve studiu UPP.
Nové spoty jsou k vidění od 25. prosince na stanicích skupin Prima, Óčko a Atmedia. V první fázi jdou do vysílání 45vteřinové spoty, které se postupně zkrátí na standardních 30 sekund. Kampaň mohou diváci také zaznamenat ve formě sponzorských vzkazů na České televizi, podpořená bude i online bannery, PPC reklamou, sociálními sítěmi a POS materiály na pobočkách a bankomatech.