Fio banka a Jinej Gang obměnily koncept, ze světských jsou blázniví farmáři

Štěpán Kozub a Petra Nesvačilová zůstávají, mění se prostředí. Reklamní spoty Fio banky se přestěhovaly na farmu, kde se místo světských radostí odehrávají radosti pozemské. Za původním i upraveným konceptem stojí agentura Jinej Gang.

„Stávající kampaň skvěle fungovala a svou výrazností přitáhla do banky mnoho nových klientů. Chtěli jsme využít toho, že se nám s partou z Jinýho Gangu, stejně jako s herci, režisérem a produkcí tak dobře spolupracuje, a naším cílem bylo stavět na této chemii i nadále,“ říká obchodní ředitel Fio banky Jan Bláha.

„Agentura dokázala koncept změnit a posunout tak, aby divákovi bylo stále jasné, že jde o reklamy na Fio banku, ať už díky hlavním hercům, nebo osobitému humoru, který je nám všem vlastní. Předpokládáme, že tak diváci nebudou mít s rozpoznáním žádný problém a opět se budou bavit,“ dodává s tím, že jsou připraveny různě dlouhé formáty spotů. Od více jak minutových verzí pro YouTube až po šestisekundové „bumpery“.

V rámci nového konceptu Pro všechny pozemské radost bylo natočeno celkem šest spotů, všechny diváci postupně uvidí v průběhu ledna.

Hlavních rolí farmářů Přémy a Boženky se opět zhostili Štěpán Kozub a Petra Nesvačilová. Spoty vznikly v produkci AdKolektiv, režíroval je Daniel Růžička. Vizuální efekty, které tentokrát v několika spotech hrají významnou roli, vznikly ve studiu UPP.

Nové spoty jsou k vidění od 25. prosince na stanicích skupin Prima, Óčko a Atmedia. V první fázi jdou do vysílání 45vteřinové spoty, které se postupně zkrátí na standardních 30 sekund. Kampaň mohou diváci také zaznamenat ve formě sponzorských vzkazů na České televizi, podpořená bude i online bannery, PPC reklamou, sociálními sítěmi a POS materiály na pobočkách a bankomatech.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia