Tesco představilo relaunch kampaně věrnostního programu Clubcard. Připomíná v ní nejen hlavní benefit „Clubcard šetří peníze“, ale také personalizované kupony i vyzkoušené herní prvky pro ještě lepší nákupní zážitek a zábavu.
„Nakupování v supermarketech Tesco s Clubcard nejen výrazně šetří peníze, ale je i šité na míru jednotlivým zákazníkům. A díky Clubcard aplikaci je i velmi interaktivní a zábavné,“ uvádí Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka Tesco ČR.
Marketingová kampaň na podporu Clubcard
Relaunch Clubcard provází rozsáhlá marketingová kampaň, která zahrnuje televizní reklamu, online, sociální sítě, letáky a materiály na prodejnách. Cílem kampaně je přiblížit zákazníkům všechny výhody, které jim Clubcard nabízí se zaměřením na úsporu peněz.

© Tesco
Hlavní přínosy Clubcard
Kompletní správa výhod v mobilní aplikaci
Zákazníci mohou proměňovat nasbírané body za peněžní poukázky a také využívat digitální kupóny na speciální produktové slevy přímo ve svém mobilním telefonu. Všechny výhody tak mají kdykoli k dispozici.
Personalizované kupony a nabídky
Program zákazníkům nabízí výhody šité na míru. Clubcard odměňuje každého individuálně.
Soutěže a interaktivní výzvy pro větší zábavu
Do nakupování přináší nový rozměr zábavy a motivace. Zákazníci mohou na pravidelné bázi sbírat například e-známky, body, zatočit si kolem štěstí nebo setřít stírací výherní kartičky.
Aplikaci Clubcard používá již více než milion uživatelů a jejich počet neustále roste.
Vizitka kampaně
Klient: Tesco
Kreativa: BBH London
Produkce: Arts & Sciences
Lokalizace pro český trh: TAG ve spolupráci s týmem Tesco ČR
Za Tesco ČR:
Country customer director: Zuzana Grinčová
Head of brand communication and execution: Anna Timková
Marketing communication team lead: Vojtěch Muška
Campaigns & brand communication manager: Nenela Vránová
Mediamix: TV, online, social, letáky a materiály na prodejnách