Znovu se poprvé sama najíst či obléct… Zlomená kampaň k 30 letům Centra Paraple

Kampaň „Znovu a přesto poprvé“ od kreativního studia WeAreGinger má za cíl připomenout poslání Centra Paraple, které denně stojí před výzvou znovu naučit lidi s poraněním míchy základním životním dovednostem.

Zaměřuje se na samozřejmé schopnosti jako například samostatně se najíst, obléct, nebo se posadit, a oslavuje je jako klíčové životní úspěchy.

Kampaň má posílit povědomí o tématu a inspirovat veřejnost k aktivní podpoře Centra Paraple, bez níž se jednoduše neobejde.

© Centrum Paraple

Minimalistický design se opírá o čistou typografii, jejíž zlomené litery symbolizují devastující a nenávratný dopad úrazu na míchu.

„Tento vizuální prvek evokuje bolest a zdůrazňuje náročnost cesty zpět k plnohodnotnému životu. Jde o evoluci konceptu, se kterým pracujeme již několik let,“ říká Jiří Langpaul, kreativní ředitel WeAreGinger.

„Chceme oživit a připomenout veřejnosti poslání Centra Paraple: pomáhat lidem najít cestu dál, od závislosti ke svobodě,“ říká David Lukeš, ředitel centra.

„Kampaň vznikla k výročí 30 let existence Paraplete a má ambici nejen zapojit veřejnost do oslavy těchto zdánlivě samozřejmých vítězství, ale hlavně připomenout význam podpory,“ dodává.

© Centrum Paraple

Vizitka kampaně
Název: Zlomená kampaň
Klient: Centrum Paraple
Kreativní agentura:​​ WeAreGinger
Creative Director: Jiří Langpaul
Project Manager: Simona Holinka​
Copywriter: Jiří Langpaul, Diana Formanová, Karolína Gattermayerová
Mediamix: Online, Social, Tisk, OOH

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Pilulka
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Pilulka