Kampaň „Znovu a přesto poprvé“ od kreativního studia WeAreGinger má za cíl připomenout poslání Centra Paraple, které denně stojí před výzvou znovu naučit lidi s poraněním míchy základním životním dovednostem.
Zaměřuje se na samozřejmé schopnosti jako například samostatně se najíst, obléct, nebo se posadit, a oslavuje je jako klíčové životní úspěchy.
Kampaň má posílit povědomí o tématu a inspirovat veřejnost k aktivní podpoře Centra Paraple, bez níž se jednoduše neobejde.
Minimalistický design se opírá o čistou typografii, jejíž zlomené litery symbolizují devastující a nenávratný dopad úrazu na míchu.
„Tento vizuální prvek evokuje bolest a zdůrazňuje náročnost cesty zpět k plnohodnotnému životu. Jde o evoluci konceptu, se kterým pracujeme již několik let,“ říká Jiří Langpaul, kreativní ředitel WeAreGinger.
„Chceme oživit a připomenout veřejnosti poslání Centra Paraple: pomáhat lidem najít cestu dál, od závislosti ke svobodě,“ říká David Lukeš, ředitel centra.
„Kampaň vznikla k výročí 30 let existence Paraplete a má ambici nejen zapojit veřejnost do oslavy těchto zdánlivě samozřejmých vítězství, ale hlavně připomenout význam podpory,“ dodává.
Vizitka kampaně
Název: Zlomená kampaň
Klient: Centrum Paraple
Kreativní agentura: WeAreGinger
Creative Director: Jiří Langpaul
Project Manager: Simona Holinka
Copywriter: Jiří Langpaul, Diana Formanová, Karolína Gattermayerová
Mediamix: Online, Social, Tisk, OOH