Reklama
Megaboard

Znovu se poprvé sama najíst či obléct… Zlomená kampaň k 30 letům Centra Paraple

Kampaň „Znovu a přesto poprvé“ od kreativního studia WeAreGinger má za cíl připomenout poslání Centra Paraple, které denně stojí před výzvou znovu naučit lidi s poraněním míchy základním životním dovednostem.

Zaměřuje se na samozřejmé schopnosti jako například samostatně se najíst, obléct, nebo se posadit, a oslavuje je jako klíčové životní úspěchy.

Kampaň má posílit povědomí o tématu a inspirovat veřejnost k aktivní podpoře Centra Paraple, bez níž se jednoduše neobejde.

© Centrum Paraple

Minimalistický design se opírá o čistou typografii, jejíž zlomené litery symbolizují devastující a nenávratný dopad úrazu na míchu.

„Tento vizuální prvek evokuje bolest a zdůrazňuje náročnost cesty zpět k plnohodnotnému životu. Jde o evoluci konceptu, se kterým pracujeme již několik let,“ říká Jiří Langpaul, kreativní ředitel WeAreGinger.

„Chceme oživit a připomenout veřejnosti poslání Centra Paraple: pomáhat lidem najít cestu dál, od závislosti ke svobodě,“ říká David Lukeš, ředitel centra.

„Kampaň vznikla k výročí 30 let existence Paraplete a má ambici nejen zapojit veřejnost do oslavy těchto zdánlivě samozřejmých vítězství, ale hlavně připomenout význam podpory,“ dodává.

© Centrum Paraple

Vizitka kampaně
Název: Zlomená kampaň
Klient: Centrum Paraple
Kreativní agentura:​​ WeAreGinger
Creative Director: Jiří Langpaul
Project Manager: Simona Holinka​
Copywriter: Jiří Langpaul, Diana Formanová, Karolína Gattermayerová
Mediamix: Online, Social, Tisk, OOH

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále