„Více jmelí, žádné maily“ nebo „více hostů, méně postů“ jsou slogany kampaně O2, která radí, aby lidé přepnuli do „vánočního módu“.
Operátor nabízí v aplikaci Moje O2 nebo na webu digitalnizdravi.cz možnost přepnout se do speciálního „vánočního módu“. Jeho cílem je, aby se lidé zamysleli, kolik času před obrazovkou svého mobilu tráví, jak efektivně telefon využívají, kolik z toho času je skutečně potřeba a kdy jen bezmyšlenkovitě „scrollovali“.
„Lidé si často utíkají k telefonu odpočinout od shonu a stresu. Chtějí se odreagovat. A najednou zjistí, nejen že ztratili desítky minut nebo dokonce pár hodin svého času bezmyšlenkovitým scrolováním, ale co hůř – jejich nálada je ještě horší, než byla,“ říká brand manažerka O2 Andrea Břežná Závišková s tím, že je potřeba nad používáním technologií přemýšlet a přistupovat k nim vědomě.
Vánoční mód mimo jiné přináší rady, jak si nastavit režim Nerušit. Nebo radí nastavení limitu na čas strávený u obrazovky a v aplikacích. V rámci kampaně O2 nabízí též dvě e-knihy zdarma pro ty nejrychlejší. Vánoční atmosféru chce podpořit i playlistem na Spotify.
„Chceme podpořit zdravý digitální životní styl a pomoci lidem najít rovnováhu mezi online a offline světem. Přepnutím se do vánočního módu dostanou lidé řadu tipů a rad, které jim pomohou prožít svátky v pohodě a zaměřit se na to, co je skutečně důležité – být s těmi nejbližšími,“ dodává Andrea Břežná Závišková.
Hlavní kampaňová hesla lidé uvidí na velké části reklamních ploch O2, tedy na billboardech nebo CLV po celém Česku. Na to, že svátky jsou o okamžicích, které by si lidé měli užít bez stresu z dokonalosti, či bez porovnávání se s ostatními, bude O2 upozorňovat i v televizi v rámci sponzoringu nebo v on-line kampaních, včetně sociálních sítí.