V tradičním novoročním přání skupiny gratuluje Snoop Dogg „Publicizzles“ Groupe k tomu, že je „top dog“ mezi komunikačními holdingy.
Skupina Publicis Groupe slaví. Jen pro letošek tradiční novoroční přání „The Wishes“ přeměňuje na „The Wishizzles“ s pomocí „hype mana“ olympijské úrovně Snoop Dogga.
Rapper, který jako speciální korespondent NBC pomohl přitáhnout ještě více pozornosti k olympijským hrám v Paříži, teď za generálního ředitele Publicis Groupe Arthura Sadouna a předsedu dozorčí rady Maurice Lévyho děkuje zaměstnancům a gratuluje „malé francouzské společnosti“, že je z ní „top dog“ mezi komunikačními holdingy. Mimo jiné díky tomu, že se z ní stala agentura roku letošních Cannes Lions.
„Monsier Snoop“ dá ale samozřejmě prostor i Sadounovi, kterého zároveň učí tančit, a s vlastní kreací se nakonec blýskne i Maurice Lévy. Koneckonců mají co slavit – jak říká Le Snoop, který je zároveň autorem redesignovaného loga ze spotu – jsou „Le number f***ing one“.