Reklama
Megaboard

V první brandové kampani Footshopu hrají Anna Marie Purić a Tomáš Hanák

Footshop, český prodejce tenisek a streetwearové módy, se po dvanácti letech od svého založení rozhodl spustit svou první brandovou vánoční kampaň. Pod ústředním sloganem „Tvoje Vánoce, Tvoje pravidla“ firma zdůrazňuje právo každého na sebevyjádření bez kompromisů.

Kampaň staví na konceptu tradičního rodinného štědrovečerního setkání. Vánoce jsou časem lásky a pohody, atmosféry, která se každý rok opakuje, lidé ji znají, těší se na ni, cítí se v ní bezpečně, milovaně a přijímaně. Na druhou stranu jsou Vánoce také časem zažitých tradic, stereotypů a očekávání.

Protagonisty video spotu jsou umělkyně a influencerka Anna Marie Purić, která reprezentuje mladou generaci, a herec Tomáš Hanák v roli otce. Prostřednictvím jejich herecké etudy poukazuje Footshop na to, že každý se může chovat podle svých preferencí a bez kompromisů, a to i v období Vánoc.

„Protože jde o vánoční reklamu, chtěli jsme v ní zachytit typickou rodinnou mezigenerační dynamiku. Naší primární cílovou skupinou je sice mladá generace, kterou skvěle zastupuje Anna Marie, ale věříme, že díky této reklamě dokážeme oslovit i generaci rodičů. Pro ně je nákup tenisek a streetwearové módy rovněž relevantní. Tomáš Hanák byl pro nás jasnou volbou,“ vysvětluje Martin Hlávek, šéf značky Footshop.

Kreativní koncept kampaně vznikl ve spolupráci s agenturou Socialpark. Hlavní 30vteřinový spot doplňují kratší formáty o délce 15 a šesti sekund. Kampaň je zaměřena výhradně na online prostředí, především na platformy YouTube, TikTok a Instagram.

„Kampaň poběží až do Vánoc. Od našich zákazníků a fanoušků na sociálních sítích máme na kampaň velmi pozitivní odezvu, zejména na některé kratší verze. Proto jsme dodatečně připravili další obsah s Tomášem Hanákem, který se úspěšně šíří virálně,“ dodává Hlávek.

Vánoční kampaň má pro Footshop nejen symbolický, ale i obchodní význam. Adventní a předvánoční období je pro firmu klíčovou sezonou. Právě v tomto čase přichází značky v rámci vrcholící podzimně/zimní kolekce s řadou produktových novinek, což zákazníci rádi využívají pro pořizování vánočních dárků pro sebe a své nejbližší.

Vizitka kampaně
Klient: Footshop
Kreativní koncept: Footshop a Socialpark
Mediamix: Social
Nasazení: listopad – Vánoce 2024

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále