Čedok pokračuje s konceptem zaměřeným na první nezapomenutelné zážitky, které zákazníci zažijí během své letní dovolené. Kampaní chce podpořit first minute zájezdy.
Novou kampaní s kreativou od agentury OAK Prague chce cestovní kancelář Čedok inspirovat k cestování, objevování nových destinací a míst.
„Odstoupili jsme od ‚nudné‘ komunikace a jdeme cestou, která se shoduje s našimi hodnotami brandu. Jako inovátor se snažíme přijít s něčím novým a neotřelým. Chceme oslovit naše zákazníky na hlubší úrovni a vyvolat v nich pozitivní emoce spojené s prvními zážitky na jejich dovolené,“ říká ke kampani s proměněnou vizuální identitou Čedoku Edita Rendlová, členka představenstva a výkonná ředitelka prodeje a marketingu.
Cílem kampaně je udržení nejlepší pozice v rámci „top of mind“ a taky snaha změnit vnímání Čedoku nejenom jako tradiční a spolehlivé značky, ale také jako inovátora, který umí zaujmout a vyniknout.
„Zároveň nechceme být pro klienta pouhou cestovní kanceláří, ale parťákem pro tyto nezapomenutelné chvíle. Kampaň ‚První‘ nám umožní vytvořit si silnější emocionální vazbu s klienty,“ doplňuje marketingová ředitelka Čedoku Jana Jusková.
Nová kreativa je určená pro léto 2025 a startuje 25. prosince na stanicích Nova a Prima. V závěsu se bude nový směr komunikovat skrz všechny dostupné kanály – tedy OOH, rádio a v neposlední řadě i online.
Čedok dále pokračuje s visibilními online formáty a s YouTube obsahem, který pomáhá oslovovat mladší cílovou skupinu nebo uživatele, kteří se na televizi nedívají. Chce komunikačním krokem postupně vybudovat silnou rozpoznatelnost svého brandu.
Vizitka kampaně
Klient: Čedok
Kreativní agentura: OAK Prague
Mediamix: TV, OOH, Rádio, Online
Nasazení: od 25. prosince 2024