Reklama
Megaboard

Jak rekordní kampaň Českého paralympijského výboru změnila pohled na parasport

Český paralympijský výbor oslavuje úspěch své letošní kampaně, která výrazně zlepšila povědomí o parasportu a českých paralympijských sportovcích. Jak se díky autentickým příběhům a nadsázce podařilo přiblížit paralympijský sport široké veřejnosti a co přinesly výsledky na sociálních sítích?

Využili příležitosti paralympiády v Paříži k tomu, aby zbourali předsudky o parasportu a ukázali, že paralympijští sportovci jsou profesionálové. Český paralympijský výbor hodnotí svou letošní kampaň jako jednu z nejúspěšnějších.

„Dosáhli jsme na čísla, o kterých se nám ani nesnilo,“ říká Tereza Eliášová.

Díky silné digitální kampani a autentickým příběhům sportovců se podařilo výrazně zlepšit povědomí o českém paralympijském týmu.

Co konkrétně kampaň přinesla? Jaké výsledky zaznamenal výbor na sociálních sítích a co si odnáší pro příští paralympiádu?

Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 51/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále